poster

Julie Lescautová (TV seriál)

• český

Julie Lescautová

Krimi / Drama

Francie, 1992, 96x90 min

Hrají:

Véronique Genest, Jennifer Lauret, Mouss Diouf, Walter Kreye, Joséphine Serre, Mariele Millowitsch, Renaud Marx, Hans Martin Stier, Claire Borotra, Jean-Paul Rouve, François Marthouret, Blanchette Brunoy, Mareva Galanter, Georges Corraface, Jacques Herlin, Daniel Duval, Bernard Woringer, Anne Le Ny, Benoît Soles, Marion Laine, Albert Delpy, Natacha Amal, Maria Pitarresi, Nadia Fossier, Emma Colberti, Isabelle Renauld, Catherine Marchal, Natalia Dontcheva, Pascal Bongard, Delphine Chanéac, Richaud Valls, Xavier Lafitte, Abbes Zahmani, François Bouvier, Lionnel Astier, Denis Ménochet, Nicolas Cazalé, Meriem Serbah, Johan Libéreau, Jean-Jacques Moreau, Pascale Arbillot, Guillaume Gabriel, Elvire Audray, Arnaud Viard, Arnaud Bedouët, Dora Doll, Aurore Auteuil, Arielle Sémenoff, Catherine Samie, Gérard Chaillou, Philippe Chaubet, Guillaume Barbot, Pierre Vernier, Stéphane Bierry, Laurent Stocker, Pierre Aknine, Barbara Schulz, Jean Dalric, Audrey Tautou, Michèle Grellier, Florence Hautier, Olivier Valverde, Farid Larbi, Delphine Depardieu, Danik Patisson, Emilie Caen, Laurent Lafitte, Rudi Rosenberg, Leslie Camila-Rose, Julien Courbey, Michel Creton, Jean Benguigui, Brigitte Auber, Vanessa Valence, Khalid Maadour, Daniel Langlet, Guillaume Delorme, Gérard Lartigau, Catherine Hiegel, Stéphane Slima, Clémence Thioly, Fernand Guiot, Hugo Becker, Samir Guesmi, Arthur Dupont, Véronique Silver, Judith El Zein, Nicolas Marié, Sodadeth San, Jean-Claude Bouillon, Margaux Châtelier, Thierry de Peretti, Claude Mann, Léa Rougeron, Jean Rougerie, Jean-Claude Bouillaud, Anne Charrier, Farida Rahouadj, Dioucounda Koma, Nathalie Krebs, Alice Pol, Dimitrij Rafalský, Roger Souza, Max Rüdlinger, Fabienne Babe, Élodie Mennegand, Françoise Gillard, Jean-François Gallotte, Micky Sébastian, Valentin Merlet, Amélie Glenn, Anna D'Annunzio, Alexandre Zeff, Julien Rochefort, Nadia Barentin, Aude Briant, Eric Théobald, Benjamin Bellecour, Alexandre Thibault, Frédéric Pellegeay, Valérie Steffen, Valérie Moreau, Eric Boucher, Patrick Guérineau, Grégoire Oestermann, Michèle Moretti, Ludmila Ruoso, Christophe Jeannel, René Carton, Pierre Lacan, Isabelle Candelier, Eric Prat, Olivier Cruveiller, Sébastien Knafo, Didier Bénureau, Christian Pereira, Raphaëline Goupilleau, Youssef Diawara, Laurence Lerel, Frédéric Gélard, Estelle Larrivaz, Emmanuel Depoix, Jean-Luc Porraz, Hubert Saint-Macary, Nadine Spinoza, Elisa Servier, Didier Becchetti, David Brécourt, Audrey Looten, François Barluet, Mata Gabin, Olivier Loustau, Fedele Papalia, Bernard Chabin, Gilles Détroit, Patrick Lapp, Diane Dassigny, Marcel Bozonnet, Ibrahim Koma, Caroline Filipek, Jacques Rosny, Charlie Nelson, Nane Germon, Sophie-Charlotte Husson, Karine Dogliani, Laurent Fernandez, Husky Kihal, Valérie Leboutte, Thomas Chabrol, Carole Franck, Smaïl Mekki, Jean-Luc Borras, Claire Magnin, Marc Berman, Emmanuelle Michelet, Sarah Grappin, Jean-Marie Frin, Jacques Pater, Jean-Paul Comart, Christian Mulot, Clovis Fouin, Marc Brunet, Luc Palun, Karim Belkhadra, Patrice Juiff, Daniel Isoppo, Mireille Roussel, Jean-Yves Chatelais, Clémence Bretécher, Philippe Berodot, Frédéric Saurel, Marie Maffre, Mathieu Vervisch, Pascal Elso, Thierry Gibault, Shirley Bousquet, Édith Le Merdy, Jean-Luc Abel, Jérémy Sanguinetti, Hervé Dubourjal, Thierry Perkins-Lyautey, Michel Amphoux, Renan Carteaux, Dimitri Radochevitch, Stéphane Margot, Sandrine Le Berre, Pierre Lary, Lucie Phan, Thierry Nenez, Élisabeth Bourgine, Tonio Descanvelle, Benoît Allemane, Rabah Loucif, Agnès Blanchot, Antoinette Moya, Marianne Anska, Magaly Berdy, Adama Niane, Yves Verhoeven, Eric Naggar, Grégoire Bonnet, Catherine Gandois, Fred Nony, Daphné Chollet, Corinne Le Poulain, Johnny Amaro, Caroline Baehr, Jean-Marc Minéo, Patrick Bonnel, Catherine Arditi, Farouk Bermouga, Christophe Bourseiller, Cécile Magnet, Valérie Vogt, Gala Besson, Nathalie Roussel, Marc Saez, Vincent Grass, Pierre Laplace, Christian Cloarec, Thierry Godard, Arnaud Duléry, Antoine Coesens, Philippe Rigot, Nathalie Cerda, Jean-Paul Dermont, Philippe Magnan, Agnès Château, Jacques Brunet, Jean-Claude de Goros, Thierry Hancisse, Paco Boublard, Jacques Mathou, Isabelle Petit-Jacques, Luc Chaumar, Karl E. Landler, Anne Loiret, Bruno Sanches, Gilette Barbier, Charley Fouquet, Marie Montoya, Nicky Marbot, Nicolas Jouhet, Mahmoud Zemmouri, Karim Saleh, Marie Desgranges, Magaly Godenaire, Hugues Martel, Nicolas Pignon, Marc Samuel, Pierre Trapet, Paul Minthe, Patrick Steltzer, Mathieu Busson, Alain Libolt, Franck Gourlat, Cécile Brune, Jacques Bondoux, Benjamin Boyer, Fred Bianconi, Jérôme Anger, Stéphane Brel, Philippe Vieux, Jean-Pierre Durand, Thierry Liagre, Michel Voïta, Jacques Frantz, Cécile Rebboah, Yan Epstein, Luc Thuillier, Frédéric Darié, Christian Bobet, Livane Revel, Jacques Penot, Véronique Boulanger, Béatrice Costantini, Wilfred Benaïche, Ysé Tran, Jim Adhi Limas, Gilbert Beugniot, Gil Demurger, Jacques Disses, Laurence Ragon, Cerise, Olga Sékulic, Elsa Saladin, Jérémie Covillault, Sophie Le Tellier, Jean-François Vlerick, Pascal Aubert, Olivier Achard, José Fumanal, Xavier Briere, Alain Stern, Jacques Poix-Terrier, Clément Rouault, Sebastien Bihi, Ali Karamoko, Elric Covarel Garcia, Vincent Winterhalter, Franck Beckmann, Jacques Hansen, Christian Bouillette, Chantal Banlier, Vincent Martin, Régis Romele, Nathalie Grandhomme, Patrick Rocca, Jonathan Burteaux, Denis Sylvain, Pascal Jaubert, Brigitte Barilley, Corinne Dacla, Denise Chalem, Josiane Lévêque, Olivia Brunaux, Jean-Pierre Bagot, Sylvie Herbert, Thierry Gimenez, Pascale Mariani, Jed Curtis, Olivier Granier, Renaud Ménager, Marie Rousseau, Marc Betton, François Toumarkine, Jacky Pratoussy, Marie Verdi, Emmanuelle Weber, Lysiane Meis, Jean-Yves Brignon, Gisèle Grimm, Gérard Dessalles, André Julien, Patrice Melennec, Gérard Sergue, Philippe du Janerand, Julien Princiaux, Patrick Simon, Andrée Damant, Bernard Cazassus, Pierre Chevallier, Daniel Martin, François-Régis Marchasson, Alain Payen, Christian Bujeau, Alain Bouzigues, Maryline Even, Yves Collignon, Éric Berger, Georges Claisse, Jacques Lalande, Nathalie Nell, Marianne Epin, Maurice Illouz, Sandra Valentin, Jean Dell, Noémie Kocher, Nicolas Grandhomme, Romain Bouteille, Cécile Auclert, Bernard Crombey, Thierry Ragueneau, Daniel Briquet, Carole Bianic, Michel Such, Caroline Gasser, Tony Librizzi, Gabrielle Forest, Marc Raffray, Hélène Médigue, Vincent Nemeth, Marie Mergey, Antoine Stip, Michael Kausch, Saïd Amadis, Joël Barbouth, Marc de Jonge, Laure Sabardin, Christelle Charpentier, Erick Desmarestz, Gwendoline Hamon, Benoît Tachoires, Sophie Bouilloux, Catherine Davenier, Sarah Haxaire, Didier Raymond, Rosine Cadoret, Christina Crevillén, Bernard Garnier, Agnès Garreau, Jean Barney, Florence Hebbelynck, Jean-Gabriel Nordmann, Jean-Claude Lecas, Jacques Bouanich, Reine Bartève, Serge Bento, Virginie Ledieu, Fabienne Mai, Georges Beauvilliers, Marine Jolivet, Isabelle Maltese, Serge Ridoux, Jean-Marie Cornille, Pauline Larrieu, Cécile Paoli, Steve Kalfa, Jeff Bigot, Laurent Spielvogel, Delphine Zentout, Delphine Zingg, Valérie Labro, Philippe Bizari, Peggy Leray, Victor Wagner, Benoît Gourley, Bertrand Lacy, Arsène Jiroyan, Patrick Depeyrrat, Didier Agostini, Violaine Barret, Denis Chérer, Christine Dejoux, Brigitte Defrance, Igor Skreblin, Philippe Bertin, Yann Babilée, François Caron, Françoise Pinkwasser, Manuela Gourary, Marie Berto, Anton Yakovlev, Malcolm Conrath, Charlie Gaëta, Marie-Armelle Deguy, Pascal Pistacio, Jean Badin, Jean-Bernard Guillard, Marina Pastor, Olivier Pagès, Philippe Soutan, Julie Dray, Manuel Gélin, Roland Marchisio, Xavier Letourneur, Silvie Laguna, Christian Drillaud, Emmanuelle Bouaziz, Alika Del Sol, Cris Campion, Kader Boukhanef, Jean-Baptiste Puech, Yves Afonso, Marie Vincent, Marie Fugain, Florence Maury, Franck Semonin, Alain Lahaye, Dominique Daguier, Jérôme Keen, Eric Bougnon, Hocine Choutri, Élisabeth Commelin, Julia Maraval, Cédric Weber, Isabelle Vitari, Bernard Malaka, Dominique Guillo, Céline Samie, Vincent Schmitt, Emmanuelle Meyssignac, Brigitte Froment, Djibril Pavadé, Alexandre Le Provost, François Lescurat, Vanessa Guedj, Quentin Darras, Jean-Baptiste Martin, Brigitte Chamarande, Mario Luraschi, Elisa Maillot, Thierry Rey, Sylvie Loeillet, Michael Viger, Pierre Cognon, Laurent Jumeaucourt, Stefan Godin, Karina Marimon, Luc Goldenberg, Hervé Briaux, Karine Pinoteau, Marc Adjadj, Clara Pirali, Alain Cauchi, Garlan Le Martelot, Mickaël Sabah, Sophie Artur, Nina Franoszek, Arno Feffer, Rémy Roubakha, Mario Santini, Paul Allio, Myriam Bella, Cosme Castro, François Frappier, Samia Sassi, Christophe Kourotchkine, Patrick Médioni, Erwan Creignou, Jean-Pierre Becker, Jean-Charles Chagachbanian, Jean-Pierre Malignon, Jean-Paul Dubois, Marie-Catherine Conti, Blandine Pélissier, Florent Bigot de Nesles, Romane Portail, Fabienne Galula, Alexis Desseaux, Philippe Frécon, Jean-Philippe Puymartin, Marie Béraud, Karine Belly, Valérie Dashwood, Lise Werckmeister, Marie Bobulesco, Céline Cuignet, Geordy Monfils, Marco Bisson, Michèle André, Jean-Pol Brissart, Rodolphe Pauly, Valérie Kaprisky, Cécile de Ménibus, Francis Renaud, Julie Voisin, Jean-Bernard Feitussi, Laurence Masliah, Adrien Saint-Joré, Eric Viellard, François Gamard, Joši Oida, Catherine de Seynes, Eric Herson-Macarel, Jean-Claude Jay, François Clavier, Daniel Berlioux, Stéphane Jobert, Lola Gans, Miguel Ferreira, Denis Sebbah, Vincent Gauthier, Maxime Mansion, Valérie Allain
(další profese)
  • Blackros

Popravdě hned od prvního pohledu jsem začal nenávidět samotnou Julie, u které každou minutou v každém rozhovoru očekávám výbuch a proud vulgárních feministických nadávek. Nemohl jsem si proto tento seriál oblíbit, ale neupírám mu jeho jistou akčnost a "odsyp".(9.11.2009)

• Stegr

40%(23.6.2007)

***

Postupem času klesá kvalita, ale vzhledm k tomu že tu nejsou jednotlivé série, musím hodnotit celek průměrem.(7.2.2016)

****

Tento seriál patří k dílům, která nejenže nenudí, ale navíc i prozradí ledaccos podstatného i o době a společnosti, ke které se vztahují. Má-li nějaký problém, spočívá v neúnosné délce (hodně přes 60 epizod) a postupné únavě původního konceptu (oproti MASHI, který se prosadil zřejmě Aldovou zásluhou právě touto schopností) plynoucí i z mimořádného časového trvání. Postupně z něj odcházely hlavní postavy (zejména to platí o původním komisařčině manželovi a nakonec i představitelce mladší dcery a naopak dosti bezvýrazném představiteli druhého partnera). To by však nemělo setřít jeho hlavní klady: feministický koncept, dokonalou kresbu prostředí, schopnost reflektovat problémy velké i komunální periferní pařížské politiky, velmi neidylické líčení francouzské policie i antifeminních poměrů, které v ní v té době panovaly. Véronique Genestová v Lescautové evidentně našla svou životní hereckou příležitost, jak naznačuje stoupající bravura, s níž svou postavu zvládá; velkou předností je působivé srovnávání ženského a mužského myšlení i výhod ženských přístupů, pro které v převážně mužském světe zločinu chybí často elementární pochopení. I chod jejího komisariátu se silně blíží realitě; vraždy se totiž nepáchají nejen každý den, ale i týden a často i měsíce. Jímavé je i líčení komisařčina soukromí: její soužití s dospívajícími dcerami je ve zvoleném pojetí působivé i věrohodné. JULIE je jistě seriálem lehké Múzy; je to ovšem kvalita, která je víc než následováníhodná.(3.2.2008)

• IllIlIlIIl
    odpad!

Další z řady evropských krimi seriálů...(27.11.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace