• Brouk
    **

    Tady bych jen chtěl připomenout, že hlavní ženskou roli tady hrála Z.-U.Kesslerová, známá například z filmu Fešák Hubert. Film byl nebo měl být pokusem Barrandova o krimi v západním stylu, jen to jaksi skřípe...(13.11.2004)

  • argenson
    ***

    Ke kriminálkám z období normalizace přistupuju většinou s rezervou, ale tohle není špatný film. Rozhodně alespoň námět byl výborný. Pak se to ale celé utápí ve spoustě hluchých míst, navíc s naprosto směšnou figurkou kriminalisty s kravatou zastrčenou ve véčkovém svetříku. Na svou dobu musel hodně provokativně působit luxus půdního bytu hlavní hrdinky, ale tenhle interiér měl ve scénáři své logické místo. A výkon u nás nepříliš známé Zory Keslerové, bývalé pornohvězdy v Itálii, nebyl vůbec špatný.(22.3.2009)

  • triatlet
    *

    V úvodu průměrné kriminálky, v níž se řeší hospodářská kriminalita na pozadí partnerských vztahů, zaujme interiér půdního bytu a odhalená Zora Ulla Keslerová (Marta). Ve druhé půli nudí ubíjející nereálné vydírání/ vyslýchání Marty dvojicí kumpánů. Pavel Nový se postupně stává několikanásobným vrahem. Závěr jak z laciné parodie - běh a střílečka po střeše a do toho všetečný soused (Bohumil Vávra) naznačuje, že cítí plyn a přitom mačká na zvonek - hvězdička za tuhle výbornou scénu:-)(20.6.2010)

  • Radko
    ***

    Zločin sa nevypláca. Pretože aj keď sa muž snaží vysokým životným štandardom plynúcim z lúpeží, falšovania obrazov a kšeftov so zlatom pripútať k sebe atraktívnu manželku, tá si milenca nájde. Kombinácia povinnej práce a zločinu snaživého manžela totiž pohlcuje totiž natoľko, že nestíha plnohodnotne ženu. Spravodlivosť predstavuje nezaujímavo pôsobiaci vyšetrovateľ, no napriek malej vizuálnej i celkovej telesnej atraktivite dopadne aj šelmovsky krutý typ zloducha. Subžáner akčnej normalizačnej československej kriminálky so sebou priniesol nahotu, neveru, násilie a akciu. A zároveň vniesol do týchto jednaní akúsi perverznú odpudivosť ostro kontrastujúcu so svetom prevládajúcich vyondulovaných trvalých, uniformnej šedivosti verejných priestorov aj panelákových interiérov a svetríkov z Ozety či Makyty. Veď si len zoberte - päť mŕtvych a nič poriadne sa nestane - nejaké vykradnutie lokálnej pošty, čo to je? Akoby normalizačných robotov ovládol v týchto filmoch (okrem Reťazí sa mi vybavuje ešte Smrť stopárok) kriminálny vírus, umožňujúci akčnú auto naháňačku či strieľačku v prefízlovanom priestore. Verejný zločin totiž v reáli mali v oku okrem oficiálnych policajtov bdelé pomocné stráže Verejnej bezpečnosti, strážcovia socialistického zriadenia v podobe členov Ľudových milícií a prešpekulovane dosádzaní agenti a iní posluhovači Štátnej bezpečnosti.(2.5.2014)

  • blackrain
    **

    Zora Ulla Keslerová opravdu neměla s nahotou žádný problém. Mám pocit, že ji předabovala Jana Andresíková. Eugena Jegorova namluvil Zdeněk Svěrák.(20.6.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace