Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    ***

    Tento film vznikol presne vtedy, keď som začal uvažovať o muzikáli ako brandži svojho života. Asi to zapríčinilo, že niečo mi z toho celkového pocitu ubralo: že to nebolo na divadelných doskách... Chicago je perfektný materiál, ktorý treba vidieť naživo!(4.1.2008)

  • genetique
    ****

    Do Chicaga som sa nepúšťal dlho, hlavne z dôvodu miernej nedôverčivosti voči muzikálom. Asi som ešte nevidel tie lepšie kúsky. Rob Marshall ma ale presvedčil, že jeho dielko určite patrí k muzikálovému nebu. Okúzľujúce herecky spievajúce trio, očarujúce farby, texty a hlavne osviežujúca nádielka humorne ladenej kriminálky počas letnej páľavy. Spomedzi cca 10tich piesní mi nesadli asi len dve a to je riadny úspech. To, pomalší stred filmu a ešte pár pomerne trapnejších scén je všetko, čo môžem filmu vytknúť. 85%.(18.7.2007)

  • Enšpígl
    ****

    Nemám rád muzikálové příběhy, je tam na mě moc věcí najednou a ja chudák kluk pak nevím zda se věnovat hudbě či filmu.Tady v tom případě se mě hudebně pojatý příběh, postavený na "rovných char." hlavních hrdinů líbil stejně jako taneční čísla a Catherine.(8.6.2006)

  • POMO
    ***

    Elegantná zábavá, ktorá má štýl, šmrnc i hordy energie. Ale je to stále len povrchná a chladná zábava, ktorá vás neosloví tak, ako oveľa emocionálnejší a hlbší Moulin Rouge!.(2.4.2003)

  • sportovec
    *****

    Americké milé překvapení z počátku tisíciletí - zhruba tak se jeví CHICAGO, muzikál, který je ve všech ohledech srovnatelný se svými již zklasičtělými globálními i americkými předchůdci - starší MY FAIR LADY a mladší WEST SIDE STORY. Nikoliv náhodou i zde má libreto a scénář jasnou ideovou páteř, kterou je pokrytectví a protekcionismus americké přerooselvetovské společnosti dvacátých let a její kletby, srovnatelné s dnešní AIDS: prohibicí. Kompozice, připomínající šroubovici DNA, dává zdánlivě pomalému ději nečekaný spád, a tak ani přehršle pěveckých čísel výrazněji neretarduje v zásadě prostinký děj. Jako zjevení působí výkony protagonistů: Zeta Jonesová jako protřelejší a o poznání inteligentnější z obou posléze se spojivších polodancingových, poloklubových div lehké Múzy, Zellwegerová, zdánlivě prostší a o to ve své herecké kreaci rafinovanější a přesvědčivější a překvapivě neusedlý, srovnatelně dynamický a ve své charismatické úplatnosti a nemravnosti strhující právník Richarda Gera, do kterého by to opravdu nikdo neřekl. Text z éry Watergate nikoliv náhodou evokuje nadčasovost tématu a souzní např. s Mooreovými dokumentárně publicistickými filmy naší doby; rub amerického způsobu života je to vůbec vůdčím předmětem děje. Suverénní zvládnutí a slazení všech složek filmu stejně tak jako gejzír vynalézavých scén (poprava vražednické Maďarky, novinářské loutkohry, Gerův paralelní step při falšování deníku Zellwegerové postavy) dále zdůrazňuje a utvrzuje dojem, že i v tomto případě máme co do činění s pozoruhodným nadčasovým dílem globálního dosahu.(2.11.2008)

  • - Naopak Entertainment Weekly ho zařadil mezi "Nejlepších 25 filmových muzikálů všech dob". (don corleone)

  • - Překlad proslovu, který měla maďarská vězenkyně Hunyak (Ekaterina Chtchelkanova) v písni "Cell Block Tango" je "Jak jsem se tu ocitla? Říká se, že můj slavný milenec držel mého manžela, zatímco jsem mu uťala hlavu. Ale to není pravda. Jsem nevinná. Nevím proč Uncle Sam tvrdí, že jsem to udělala. Snažila jsem se to vysvětlit na policii, ale oni mi nerozuměli". (sluppka)

  • - Nejvíce výdělečný film společnosti Miramax s tržbami přes 171 milionů dolarů, a to pouze ve Státech. (don corleone)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace