Nastala chyba při přehrávání videa.
  • J*A*S*M
    ****

    Nečekal jsem od Chicaga skoro nic a možná právě proto jsem se nakonec bavil velice obstojně. Mé srdce sice patří tomu druhému velkému muzikálu ze začátku 21. století (doba vzniku je btw jediné, co mají Chicago a Moulin Rouge společného), ale i tak musím dát uznale palec nahoru. Rozhodně ne tak nezasloužený oscarový vítěz, jak se traduje.(18.2.2011)

  • Boss321
    ****

    Docela slušný muzikál, ze kterého mám velmi rozpoluplné pocity. Na jednu stranu pěkné písně, krásné ženy, výborně vybrané kostýmy a úžasné herecké výkony. Na druhou stranu černý humor, atmosféra a i samotný děj na mě nějak moc nezapůsobily. Se všemi Oscary pro tenhle snímek souhlasím, kromě Oscaru za nejlepší snímek. Catherine Zeta-Jones mě velmi překvapila a zahrála báječně. Renée Zellweger, Richard Gere, John C. Reilly či Queen Latifah určitě nezůstali pozadu, ale Zeta-Jones mě zaujala nejvíce. Myslím, že lepší celovečerní debut si nemohl Rob Marshall ani přát. Rozhodně doporučuji se na film dívat v původní znění, protože český dabing je něco hrozného. PS Nechápu jak někdo může tenhle muzikál srovnávat s Moulin Rouge, protože jediné co tyhle dvě díla mají společné je fakt, že obě jsou muzikál.......(3.5.2008)

  • golfista
    ****

    Proč se všichni snaží srovnávat tenhle film s Moulin Rouge ?! Jenom proto, že jsou oba muzikály ? V tomhle případě je to pouze jediná škatulka, kterou mají ty dva filmy společnou. Zbytek je naprosto jiný. Tohle je jízda po tobogánu černého humoru s vynikajícími hereckými (tím i tanečními a pěveckými) výkony VŠECH zúčastněných, ze kterých mě nejvíc mile překvapil Richard Gere. Muzikály nemusím, ale tenhle si dám zanedlouho klidně znovu.(4.11.2003)

  • Anthony
    *****

    Muzikály zrovna nemusím, ale zde jsem se skvěle bavil. Líbil se mi černý humor, amorální hrdinové a vůbec mi nechyběla přeslazenost z Moulin Rouge. Výborní byli všichni herci bez rozdílu (nikoho bych neupřednostnil), nejlepší scéna bylo bezesporu loutkové divadlo.(12.6.2003)

  • Cival
    ***

    Mrtvý film. Relikvie vytažená z minulosti, jejíž oceněním Akademie ukázala, že hledí víc dozadu, než aby zvládla pochytávat to nejnovější. Chicago má styl, slušně zrežírované hudební výstupy a jako ozvěna éry klasických divadelních muzikálů (s oddělenými dialogy od zpěvu a okázalými přechody na divadelní prkna) rozhodně neurazí, jeho vznik by šlo ovšem klidně datovat o třicet let nazpátek. Energie schází, vítězí naškrobená elegance a krotký cynismus. Už po šesti letech vyšeptalý oscarový triumfátor.(2.1.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace