Nastala chyba při přehrávání videa.
  • igi B.
    ***

    Napínavý thriller s vynikajícím Ralfem Fiennesem... Více než jen standardně odvedená práce. Tři a půl...(13.11.2005)

  • mandes
    ****

    rozpočet : $78 million tržby celosvetovo : $209,451,898(20.12.2006)

  • Segrestor
    ***

    Skvělá kriminálka, která bere dech. A někde mezi tou fibrilací si říkáte, proč je to najednou úplně mimo Lecterovskou škálu. Seriový vrah je tu sice naprosto fantastický, před rolí a výkonem Ralpha Fiennese klobouk dolů, ale Hopkins oproti Mlčení jehňátek byl jen jakýmsi záchytným bodem, možná jen Deus ex machinou a tady to právě začalo jaksi ubírat na síle. Ke konci už celá detektivka byla o tom, kdy už to konečně skončí. No, co budu povídat, dvě vraždy na film o Lecterovi a ještě jednom šášulovi je docela málo. A pozor, jen se o nich mluvilo, nic nebylo vidět. To je jak Hamlet bez Hamleta... zase se někam schoval.(22.9.2014)

  • AngelAngie
    ***

    Docela nudné zpracování .. Edward ale nezklamal.(25.5.2008)

  • monolog
    ****

    Co si budeme namlouvat, je to očividně jednodušší přepis Mlčení jehňátek (nebo naopak, pokud počítáte dobu vzniku předlohy). Není to tak dobré, jako Mlčení, které bylo čistokrevným kriminálním thrillerem, ale zase mnohem lepší, než nudný Hannibal. Jeden problém tvůrců byl, že v reklamě vsadili na Anthony Hopkinse (což je vidět i z posteru), který je zde pro děj sice v základě důležitou, ale jinak velmi okrajovou postavou. Takže kvůli reklamě všichni čekali, jak bude téměř na každým záběru a ono ejhle. Chyba lávky a on tam není víc jak deset minut. další problém je, že i když je film zábavný, není to víc, než obyčejná kriminálka. Že atmosféra nepřátelství, neustálé napětí a svíravá hudba, to vše se ztratilo mezi zbytky jehňat na jatkách. Co se mě týká, tak by mohli natočit film o tom, jak Hanibala Lectera Will Graham dostal do vězení (to by bylo mnohem zajímavější a nemyslím, že jenom pro mě). Ale z takovéhoto filmu bych, pravda, měl větší obavy. Když víme, co se stane, jak to dopadne, kdo přežije a kdo umře apod. takový film musí být založený na tom, JAK se to stane, což vyžaduje kvalitní a do detailu propracovaný scénář, režiséra, který umí atmosféru pevně držet v ruce a nacpat ji i tam, kde by ji normální člověk nehledal a taky neméně dobré dramatické herce. V naší komerční společnosti by patrně minimálně jedna část scházela (v případě Červeného draka je to temnější režisér a u Hannibala scénář). A obávám se, že i Thomas Harris je už tak autorsky vyčerpanej na toto téma, že výsledek jeho práce si možná ani nechci představovat. Ovšem překvapit nás může vždycky a proto, dejme se překvapit (a doufáj dobře a ne jako ve Star Wars: Epizoda 1-3).(5.12.2005)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace