Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Karlos80
    **

    Za 2* (velmi shovívavé hodnocení), a to především že jsem jinak velký milovník šedesátých let, stylu, oblečení, a pak samozřejmě zlatých písniček které zazněly i zde. Jinak co se týče hereckých ale tady téměř (ne)hereckých výkonů, tak ty zde stály opravdu za starou belu, vyjma snad jen ten v podání mladičké Norisové a bořiče dívčích srdcí Revaie, kteří si myslím že předvedly své maximum. No ale spíš jak ti dva se mi líbili ti druzí mladí herci ve vedlejších rolích.. Choreografie, hudba, kostýmy, masky a barva to byli snad jediné plusy. Letní flirtík se vším všudy, avšak s trochu tragicky špatným koncem pod vlivem událostí z 68', si myslím že svůj účel na dobrou splnil a Renč nám zde tak představil nenáročný odpočinkový film sázející u širšího publika na jistotu.. Ale bohužel nejsou to už ty muzikály na které jsme byli zvyklí..(27.5.2007)

  • stilgar1
    *

    Příšerná hudba, děsivá choreografie, herecké výkony blízké odpadu. A z toho "š š š" z úst Zuzky se chce leda tak zvracet. Jeden z největší českých filmových polistopadových omylů...(20.11.2006)

  • sportovec
    **

    Spíše přeceňovaný než adekvátně hodnocený muzikál zrcadlí především fatální absenci dějinného povědomí o dnes už jasně historických šedesátých letech. Vezmeme-li vážně syžet i sporé náznaky děje, obsažené v tomto pseudorevolučním filmu, ukazují jednoznačně do roku Pražského jara - a to nezávisle na vůli svých tvůrců (míra tohoto propadu se projeví nejvýrazněji srovnáním Hřebejkovými PELÍŠKY). Písničkový mišmaš sahá od počátku do konce šedesátých let a věrohodnosti nezvádnutého díla neprospívá ani přenesení kauzy bratří Mašínů do zenitu šedesátých let, kterým je právě osmašedesátý. (Mimochodem: pokud by se v té době konaly svobodné volby - svobodné znamená v měřítcích doby - získala by v nich KSČ podle tehdejších nezávislých sociologických průzkumů kolem 65% hlasů.) Hranice v té době byly otevřené (bez nesnází, spíše s mírně udiveným ohlasem ve veřejném mínění tehdy svobodně emigroval např. Vladimír Pucholt). Doba uvolnění, prezentovaná tvůrci jako čas despocie a totality, ponechává filmu pro jeho klady minimální prostor: víření mladých těl (to je jediné, co má společné se STARCI NA CHMELU), některé herecké výkony ... a pak už jen úžas nad tím jak lze zmarnit tak atraktivní námět (za to málo je zřejmě co děkovat spoluscénáristovi Zdeňku Zelenkovi). Stručně shrnuto: příliš málo skutečných perel v neskutečně přemnožené hlušině.(5.11.2007)

  • Paldini
    ****

    Naivní, barevné a kýčovité. Přesně takový má muzikál být. A trojice slizkých třídních tragédů je nejlepší castingový úlovek posledních let.(12.1.2009)

  • Cival
    ****

    Renč je skvělý režisér. Není to sice bezchybné, příběh je tupý, ale u muzikálů to zas tak nevadí.(2.4.2003)

  • - Film navštívilo v kinech 429 816 diváků a vydělal 28 916 839 Kč. (Pumiiix)

  • - Film se natáčel převážně v CHKO Kokořínsko. Kostel, ze kterého Tereza (Zuzana Norisová) vychází, když začíná pršet, se pak nachází ve vesničce Mšeno nedaleko Mělnika. Koupaliště, které se ve filmu objevue, je areál v Mšenských lázních. Scéna, kdy byla Tereza se svým tatínkem na rybách, byla natočena v Ráji nedaleko města Mšeno. Scéna v dešti u kostela se stejně jako scéna s odjezdem z města do ciziny točila na náměstí v Úštěku, kde se natáčel například také film Kolja (1996). Škola, do které chodí děvčata, je stejná jako škola, do které chodila Zuzka v seriálu Vyprávěj (od r. 2009). (charlie.sambora)

  • - Film se dočkal i divadleního zpracování. (Elisebah)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace