poster

Poslední tango v Paříži

  • Itálie

    Ultimo tango a Parigi

  • Francie

    Le dernier Tango à Paris

  • Slovensko

    Posledné tango v Paríži

  • USA

    Last Tango in Paris

Drama / Romantický

Itálie / Francie, 1972, 130 min

  • dopitak
    *

    Ten konec a chvíli před ním beru, ale hodinu a půl rozjezd jsem fakt nedával. Je to hezky nasnímané, nakonec jsem docela i pochopil, co tvoří osnovu a o co tvůrci šlo, ale ta cesta k tomu byla pekelná a ani živočišná krása Marie S. to nezachrání. Marlon Brando tady ztělesňuje něco, čemu se říká uslintanej kozel. Hnusný film.(24.5.2015)

  • HAL
    **

    Nicneříkající porno pro intelektuály které ve své době ohromovalo svou sexuální otevřeností, ale dnes už není zajímavé vůbec ničím. Snad jen velmi dobrou kameru a solidně hrajícím Marlonem Brandem jakožto postarším, životem zklamaným mužem hledajícím únik v anonymním vztahu s mladičkou dívenkou. 5/10(21.1.2008)

  • a.kopecka
    ****

    ... Marlone, přines máslo!(12.10.2010)

  • Revanx

    Jeden z 1001 filmů, které musíte vidět, než umřete.(14.2.2009)

  • Vitex
    ***

    Skvělý námět, zpackaný scénář (hlavně dialogy), hrozné provedení (strašně moc samoúčelností - tím nemyslím ony odvážné scény - ty mi naopak připadaly odfláklé, nevyužité). Neskutečně nudný film. Jen ten závěr a Brando to u mě zachraňuje aspoň na ty tři hvezdičky. Přestávám si Bertolucciho vážit.(1.2.2007)

  • - Když Brando dorazil na první natáčecí den, měl, podle slov režiséra, na tváři „dva centimetry tlustý“ make-up. Brando, který si sám onen make-up nanesl, nechápal neutrální světelné podmínky s tlumenými světly nastolené kameramanem Vittoriem Storaroem. Bertolucci se sám ujal odstranění většiny Brandova nánosu z tváře kapesníkem. (Trainspotter)

  • - Během natáčení se Bertolucci snažil Brandovi vysvětlit význam filmu s předpokladem, že postava Paula je Bertolucciho „mužství“ a postava Jeanne je jeho „dívkou snů“. Brando se však později svěřil, že neměl ani páru o čem Bertolucci celou dobu mluví. (Trainspotter)

  • - Maria Shneider po dokončení filmu přiznala, že se toho hodně naučila od Marlona Branda, především smysl pro rytmus - mluvit pomalu a zůstat ve scéně. (zdeny99)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace