Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Fred (Christopher Lambert) je pronásledován pohunky významného mafiána, kterému uloupil důležité dokumenty. Skrýší se mu stane pařížské metro, kde žije svérázná a fascinující komunita bohémů a bezdomovců, jež ho přijme do svých řad. Při vyjednávání o vrácení materiálů Fred naváže vztah s mafiánovou milenkou Hélénou (Isabelle Adjani), která znuděná životem zbohatlíků přijímá pozvání do snového světa metra a jeho obyvatel. (J.Connor)

(více)

Recenze (80)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Muže ve smokingu v metru by nemělo být těžké najít." Kdyby byl na nástupišti nebo na eskalátorech, tak by to určitě nebyl problém, ale v útrobách Podzemky se ztratí každý. I zábavný týpek ve smokingu organizující koncert podzemní kapely. Mě to dost bavilo, Fredův provokativní úsměv si budu dlouho pamatovat, znuděná Helena mi připadala okouzlující a kapitán Gesberg mě zaujal svou produktivitou. Ovšem bez postaviček Bruslaře, Květináře a zejména Bubeníka by to prostě nebylo ono. Oni a skvělá muzika tomu betonovému podzemí vtiskli život, který jsem si jako Bessonův fanda řádně užil . ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Stopáží trošku přepísknutý cyber punk s příjemným nadhledem a neodolatelným Christophe Lambertem, který se filmem pohybuje s naprostou elegancí a nonšalancí. O pátrání zde ani tak nejde, jako o svět lidí v chodbách metra, o lásku a o hudbu. „Guns don't kill people - People kill people!“ Líbí se mi stylizace, onen pobavený nadhled, některé hlášky i ony tři písničky. ()

Reklama

honajz2 

všechny recenze uživatele

Není to špatné. Filmařsky se mi to líbilo, kamera je dobrá, herecky je to taky dobré a líbila se mi i ta hudba. Příběhově to ale je slabší a většinu času mě to moc nebavilo. Ony opravdu nejlepší části filmu jsou, když tady někoho někdo honí nebo když se tu zpívá. Ten příběh mě pak sice od určité části začal bavit, ale i tak mě to spíš nudilo, i když zajímavé pasáže tam jsou. Sice bych kvůli té hudbě dal rád i víc, ale bohužel to na víc jak na silné 3* nebude. ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Poslední dva filmy, které jsem od Bessona viděl, byly pro mě zážitkem. Kéž by se to dalo říct i o Podzemce. V Podzemce stojí za zmínku jen zajímavá a vydařená technická stránka. Divák dostane možnost prozkoumat všechna zákoutí pařížského metra. Na této cestě nás provází hromada dosti svérázných postaviček a další hromada velmi příjemné hudby. Ovšem, jakmile se pozastavíte nad otravným a utahaným příběhem, tak vám chvála ihned dojde. Naprostá většina stopáže byla v mých očích krajně nezajímavá, někdy až otravná. Film je bez tempa a bez spádu a celý úspěch vsadil a marně hledal v extravagantnosti. Další drtivé vítězství zajímavé formy nad krajně nezajímavým obsahem. Co se týče herectví, tak se neztotožňuji s popraskem kolem Lamberta, který zde hraje těžce přeafektovanou roli. Oslovil mě snad pouze Michel Galabru, který je dobře známý z četníků a zde hraje velice obdobnou roli. Velmi slabé dva kousky. ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Nic extrovního to teda není, ale ani nijak extra špatné,nejhorší věc na tomhle filmu je ale že se šíleně táhne. I když postavy jsou dokonalé tak prostě se to nějak dlouho veze na vlně nudy. Ale Besson je aspoň zábavnej a cpe do filmu co nejvíc toho jde. Prostě slabší ale ne vyloženě slabý Besson, jednou za 5 let to stačí. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (3)

  • V roličce baskytaristy (Erico) se ve filmu objevil Bessonův "dvorní" skladatel Eric Serra. (rawboy)
  • Natáčelo se v přestupní stanici Porte des Lilas pařížského metra. (BMW12)

Reklama

Reklama