• Pohrobek
    *****

    Nejlepší detektivky bývají podle skutečných případů. U těch sexuálně-deviantních to je skoro nezbytná podmínka, protože v opačném případě se nám z toho obvykle vyklube nehorázná pitomost. To se však samozřejmě nedá říci o tomhle Schulhoffově skvostu, který je z kalašovek asi tím nejpravdivějším, nejskutečnějším a v jistém smyslu i nejodvážnějším a "nejkontroverznějším". Hrušínský se pak nedá dostatečně vychválit, když mu tvářích razí strnisko, iluze opravdovosti je dokonalá.(18.4.2005)

  • špaček421
    *****

    S každým dalším filmem mě Rudolf Hrušínský utvrzuje, že je nejen můj nejoblíbenější český herec, ale že byl i nejlepší. Nedokážu si představit nikoho, kdo by zahrál moudrého, ale zároveň tvrdého vyšetřovatele líp, než on. Tohle je navíc snad nejlepší česká detektivka, příběh je dost dusný, zamotaný a napínavý, vrah je stěží odhalitelný před koncem, navíc tu není žádná komunistická propaganda, slovo soudruh se použije nanejvýš jednou, nebo dvakrát. Díky návaznosti na čskoslovenskou novou vlnu a použití neherců pak film působí neuvěřitelně realisticky.(11.12.2009)

  • sud
    *****

    Nejlepší český kriminální film. Petr Schulhoff již ve "Vrah skrývá tvář" vytvořil temnou až děsivou atmosféru s maximální snahou o realitu. "Po stopách krve" je daleko temnější a drsnější než jeho o tři roky starší sourozenec. Major Kalaš tentokrát vyšetřuje sám a hrůzný případ mu přerůstá přes hlavu. Neuvidíte zde detektiva typu všechno vím, všechno znám, máme stopu a jdeme zatýkat. Major Kalaš neprávem podezřívá několik lidí, má spoustu falešných stop a neví si rady. Zbývá jen poděkovat jedinenčnému Rudolfu Hrušínskému a režiséru Petru Schulhoffovi, že vytvořili v našich končinách (kde tento žánr není silnou stránkou filmařů) dva kriminální filmy světové úrovně.(21.10.2006)

  • dyfur
    *****

    ...česká variácia na švajčiarsky film:Stalo sa za bieleho dňa = vynikajúca detektívka.(18.7.2013)

  • D.Moore
    *****

    Snad ještě lepší než předchozí snímek, ačkoliv major Kalaš tentokrát pátrá sólo (a "na dovolené"). Vše je opět velmi realisticky natočeno, vraždy (respektive jejich výsledky) jsou opravdu nesmírně odpudivé a nemohl jsem si pomoci, abych tu a tam nepřivřel oči. Rudolf Hrušínský je opět dokonale maigretovsky zabýčený, štědrý širokoúhlý obraz dělá z filmu ještě impozantnější podívanou... Zkrátka Petr Schulhoff opět napsal a sám si natočil skvost.(21.12.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace