• Cushing
    **

    Sterilní panelákový noir, kde Moučka vypadá jako americký policajt -- anebo americký gangster -- ze staré školy, kde je při "hrůzných" scénách používán veleširoký objektiv, snad i rybí oko, tak jak to dělal Herz ve Spalovači mrtvol, a kde je vanový záběr na utopenou Vránovou tak nějak podobný tomu v Sei donne per l'assassino. Akorát že tady jsou dámy jen tři... Nejoriginálnější na celém dílku jsou opravdu ty umakartové interiéry a exteriér pražského sídliště, ty šustivě-papírové hlášky, ten dementně vyhlížející vrah Adamec.(8.3.2010)

  • raroh
    ****

    Chabrol po česku, vyšetřování a kriminální motivy jen záminkou pro odkrytí středostavovské maloměšťácké přetvářky a špinavého prádla. Brněnský skladatel Pavel Blatný navíc dokázal, že se nemuselo v 60. letech sázet jen na Lišku, Havelku, Luboše Fišera a Klusáka jako autory nápadité filmové hudby.(27.9.2010)

  • Rudovous
    ****

    Bacha spoiler! Jiří Adamec je vrah! ... . (jen kliknete na jeho jmeno a vite jak moc je to pravda!).(1.3.2012)

  • snaked
    ***

    Soukromí vyšetřovatele a jeho vztahy mě nezajímají, to si mohli tvůrci odpustit.(26.11.2009)

  • borsalino
    ***

    Tak toto mě moc nebavilo. Namíchaná detektivka s milostným románkem, to není můj šálek kávy. Rozmělňované napětí, trochu nevěrohodný Cupák. Na druhou stranu není detektivka zatížena ideologickými nesmysly jako mnohé jiné filmy té a pozdější doby, což ji vytahuje z průměru o kousek výš. Petr Schulhoff už měl své nejlepší detektivky za sebou, bohužel.(14.1.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace