Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Anthony
    ****

    Mlčení jehňátek je můj nejmilejší thriller a na Hannibala jsem se těšil opravdu těch deset let. Srovnával-li bych, je to dost slabší. Ve filmu skoro není napětí, převažuje černý humor - ten mám také rád, ale v jehňátkách bylo obojí. Na druhou stranu je tu Anthony a navíc docela dobrá atmosféra ve Florencii - dokud je film zde, je to docela fajn, moc se mi líbila postava italského policisty. Závěrečná scéna mi přijde docela vtipná (alespoň celé kino se smálo) a doufám, že Scott ani nechtěl, aby to bylo strašidelné (spíše je to pěkně halucinogenní). Vyloženě trapný mi přišel ten motiv s lidožravými prasaty.(13.7.2003)

  • Gilmour93
    ****

    Scott bojující s nepříliš duchaplným scénářem uchopil dr.Lectera z jiného konce než Demme. Nelze mu upřít snahu o udržení nastavené úrovně, především v prostřední florentské části, kde si inspektor Pazzi nestihne užít svých zasloužených třicet stříbrných.. Sebeochutnávka Liotty mi přišla servírována s vtipem a noblesou, nicméně byla krapet samoúčelná.(1.9.2008)

  • Dan9K
    ****

    Ale jo, proč ne. Mlčení jehňátek mě rozhodně nezasáhlo tak, jako většinu z vás a bylo u mě přesně na hranici 4 a 5-ti hvězdičkového filmu. Hannibal je naopak přesně o hvězdičku níž mezi třemi a čtyřmi. Částečně z lítosti, částečně z opravdu dobrého pocitu při sledování filmu a z velké části kvůli Anthonymu se výjimečně přikláním k lepšímu hodnocení s neuskutečnitelným přáním, ať uživatelé čsfd hodnotí filmy skutečně podle jejich objektivních kvalit a mnohokrát zbytečně nestrhávají body jen kvůli syndromu pokračování...(19.3.2006)

  • monolog
    **

    Hannibala jsem viděl jako druhého, ale stejně poprvé až v roce 2006. A čekal jsem od něj hodně, i když jsem si nemysel, že uvidím druhá Jehňátka nebo Vetřelce, ale Ridley mě opět překvapil. Natočil sice pár filmů dnes již spoustou pokládaných za klasiky, jenže mně se od něj líbil jenom Vetřelec a Legenda. Hannibal mi přišel dost nudný, oproti atmosférickému dramatu Mlčení a zábavné kriminálce Drakovi. Julianne Moore jsem sice nikdy nemusel (Big Lebowski je zvláštní výjimka) a i zde mi zážitek ničí ještě víc už jen srovnáním s božskou Jodie Foster. A to je podle mě největší chyba, že tu Jodie není (asi to byla výmluva, když zde odmítla hrát kvůli pojídání lidského masa). S ní bych se smířil i s placatým a zdlouhavým scénářem a nezáživným dějem. Kdyby sehnali dobrýho scénáristu, mohl vzniknout kvalitní film. Takhle je z něj jen průměr slabej asi jako káva zdarma pro zákazníky. Co se týká brutality, asi jsem už trošku otupěl, protože mi právě přišlo, že se jí snažili vyhnout kvůli co největším masám diváků. Kromě toho sekání ruky na konci byl až neuvěřitelně beznásilný. A to sekání vypadalo spíš jak špatnej vtip. A ještě taková drobnost, nemyslím, že by u FBI povolili vlasy delší jak po ramena.(5.12.2005)

  • Psema
    ***

    Zmršený scénář, vypovídající o ničem, zapříčinil, že i přes vizuální kouzla Ridleyho Scotta je tento film prachsprostá nuda s několika nechutnostmi.(18.2.2007)

  • - Hudba při úvodních titulcích je "Aria da Capo" od Johanna Sebastiana Bacha. Stejnou skladbu poslouchá Lecter ve své cele v Mlčení jehňátek. (Elisebah)

  • - Anthony Hopkins za postavu Hannibala obdržel do té doby nejvyšší honorář ve své kariéře, a to 15 milionů amerických dolarů. (Edgerton)

  • - Vo filme bola použitá jediná funkčná replika gilotíny, ktorá je vystavená na českom hrade Kosť. (joske88)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace