Komentáře uživatelů k filmu (241)

  • Houdini

    Český Lev 2 nominace: Střih, Zvuk(6.9.2004)

  • Lima
    *

    Huh, co to bylo? Scenárista se svými dialogy snaží přiblížit myšlení a mluvě dnešní mládeže, výsledek je ovšem neuvěřitelně trapný. Do toho se pan Němec pouštět neměl, ať raději zůstane u muziky. Ani příběh mnoho nenabízí, včetně "šokující" pointy. A herecké výkony - škoda mluvit.(5.8.2002)

  • Gemini
    ***

    S Radyoem (podle vzoru Limonádovým Joeem:)) se shodneme co do názoru na tři, možná čtyři vtipné scénky (většinou typu "co sem dělal dyž sem měl vokno") a Pepu Nose:) Pak ještě uslyšíte hudbu, která se vám bude líbit nebo nelíbit podle toho jak vám sedí třeba soundtrack k Samotářům, takže pro mě osobně docela plus:) Pozoruhodní dále jsou: citováníhodné hlášky sázející Vladimír Marek, antikonferenciér Otakáro Schmidt a nejroztomilejší tygřík jakého jsem zatím viděl;) Rozpolcenost filmu buď měla symbolizovat rozvrácené životy hlavních (do jednoho smažkoidních) hrdinů nebo jde jen o poněkud nešťastně napsaný scénář...kloním se spíš k druhému názoru. Jako čistě výchovný film by Perníková Věž byla hodně tvrdá, jako detektivka nebo snad noir love story ani náhodou neobstojí, ale z každého si kromě toho špatného nese i některé dobré momenty...smíšené pocity mi vydržely až do závěrečné scény, takže...***(30.12.2003)

  • Tosim
    ***

    Hlavně černý humor a Michal Dočolomanský táhnou mé hodnocení výš.(5.1.2004)

  • Radyo
    **

    Během filmu jsem byl zaujat (lépe řečeno pobaven) jen asi dvěma či třemi scénkami. Příjemným zpestřením je epizodka Pepy Nose v roli bezdomovce, nicméně je to fakt jen malá útěcha. Kromě těchto prchavých "nosovských" okamžiků totiž film víceméně nenabízí nic zajímavého, respektive nového. Škoda.(19.1.2003)

  • gouryella
    ***

    Hodně chabý a nevěrohodný příběh zachraňují jen některé opravdu zdařilé scénky a hlášky, z nichž řada bezesporu zkultovní.(13.11.2002)

  • Malarkey
    **

    Milan Šteindler sice umí, ale ohledně drog je opravdu hodně mimo. Krom toho, že mi všechno přišlo strašně akční, originální a současně ujetý, tak příběh nestojí za nic, co by si člověk připomínal narozdíl od takových Samotářů, kteří si jsou tématem dosti podobní. Možná je to herci, ale určitě je to příběhem. Hláškám se člověk zasměje a pak si na ně ani nevzpomene, stejně jako na tento film. Očima Milana Šteindlera, který se černým humorem pokouší o to co mu jde nejlépe bych dodal jen: ... Alles Gute ! --- Něco po mmě lezlo. Něco hnusnýho po mně lezlo. - To není pravda, vždyť já spím. Spím jak zabitej.(21.11.2007)

  • Renton
    *

    Scénář: Martin Němec .. Štaindler je bohužel (nebo bohudík!? - když jde o drogy) totálně mimo!! Nebýt té kapky černého humoru a "šokujícího" závěru, byla by Perníková věž vymaštěný odpad, respektive scénář jím bez okolků je..(9.1.2005)

  • T2

    Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $249,325(31.10.2008)

  • Radek99
    *

    Je to asi obecný fenomén týkající se všech členů divadla Sklep (snad vyjma Davida Vávry) - pomalu se stávají součástí té mainstreamové kultury, toho showbyznysu, který po léta nejenom ve svém divadle, ale i v přidružených projektech soustavně parodovali a poukazovali tím na jeho obsahovou vyprázdněnost, absurditu takové umělecké a profesní existence a pokleslou estetickou a poetickou složku oficiální (nejenom normalizační) kultury. Dovedli svou poetiku trapnosti k dokonalosti, ale nikdo mi nevymluví, že ambice být součástí tohohle showbyznysu nebyla od počátku přítomna v jejich výborných kabaretních parodických číslech, což ovšem není tak důležitý fakt jako to, že většina sklepáckých osobností po roce 1989 zakotvila u zdroje svých tehdejších parodických čísel. Tomáš Hanák paroduje sám sebe (=ztrapňuje se) v kdejakém pokleslém nekonečném seriálu či uprděné estrádě, Jiří Macháček zakotvil v mělkých vodách domácí populární hudby ... a na Milana Šteindlera ,,zbylo" tajtrdlíkování v nováckém zábavním pořadu a po jednom fenomenálním (Vrať se do hrobu) a dalším výborném (Díky za každé nové ráno) se i jeho režijní tvorba řítí směrem k dekadenci mainstreamu - jak si jinak vysvětlit režijní záměr natočit tendenční film pro teenagery o drogách a vyhulených hrdinech. Ne, tohle opravdu nejsou noví ,,generační" Samotáři, nebo čím měl tenhle film vlastně být? Šteindlera asi definitivně pohltila estetika jím preferované televizní reklamy, jejímž natáčením se živí... A abych parafrázoval titul režisérova nejlepšího filmu - Vrať se do Sklepa, Milane!(30.4.2007)

  • AngelAngie
    *

    Hloupost .. velmi nepovedená hloupost.(29.5.2008)

  • Superpero
    ****

    Myslím že tento mnohými zatracovaný film je osočován neprávem. jednoduše se mi to líbilo asi nejvíc ze všech "Šteidlerovek". Jan Dolanský hraje uvěřitelně a budete mu fandit ale nejlepší je Vladimír Marek a dvojka jeho bodyguardů.(28.4.2005)

  • Rob Roy
    **

    Pokud chtěl Šteindler natočit film z prostředí české drogové subkultury, moc se mu to nepovedlo. Měl si nejdříve zjistiz, jak to tam chodí a ne odkoukat ( nebo vymyslet? ) pár hlášek. Takhle mladí nemluví ( nebo ne pořád ). Je to dost nevěrohodné a trapné, tedy až na těch pár zdařilých. Celý příběh mi připadá dost neuvěřitelný, spíše jako z nějaké americké akční komedie o pomstě.(4.5.2004)

  • movie
    **

    Milan Šteindler se vrátil.Ale bohužel ne do hrobu, ale do kina.Dvakrát smůla za ten blbej scénář.Horší už to snad ani nemohlo bejt!(11.6.2002)

  • Boss321
    **

    Tohle se Milanu Šteidlerovi moc nepovedlo. FIlm nám chtěl zaslat jakési morální poselství, které nefunguje a příběh také není dvakrát věrohodný. Nebýt několika kultovních hlášek a scének tak by to byl jasný odpad.(9.12.2007)

  • Flipnic
    **

    Tak tohle nemá s pervitinem fakt nic polečnýho ... Ale jako černá komedie ok. V podstatě spíš ale český zbytečný pokus o "drogovou komedii" ...(23.1.2008)

  • zputnik
    **

    Tak nevím, co si o tomto filmu mám vlastně myslet. Předně: u mnoha českých snímků jsem si už zvykl na jakési nerealistické herecké projevy. Beru to za takovou „naši malou milou českou poetiku“. Mnohé by navíc vysvětlovalo i jméno režiséra Milana Šteindlera, člena to „kultovní party“ Sklep. To, co je zde však na prostoru 110 minut předvedeno, se nedá chápat jinak než jako špatně odvedená filmařská práce. Herci předvádějí přehrávaní tak vysokého kalibru, že se to jen stěží dá v očích diváka chápat jako „tvůrčí záměr“. Scénář Martina Němce je po obsahové stránce zajímavý, ale forma je natolik chabá a filmově natolik zvláštně (chápejte: nechtěl jsem napsat špatně) zpracovaná, že většinu diváků zpracování prostě „nechytí“ (a tím pádem to „schytá“ i stránka obsahová). Film má samozřejmě i své pozitivní stránky: například pěkné úvodní titulky. :o) Ale také samozřejmě věci většího významu: zajímavě nasnímané některé sekvence filmu, dobrá hudební složka. Cením si také úplného začátku filmu - rozruch v bytě Jakubových rodičů - silně mi připomínal (a pokud je tak opravdu, pak dobře parodoval) začátek jednoho veleúspěšného akčního sci-fi thrilleru. Shrnuto a podtrženo: pokud se vám snímek přímo nedostane před oči, tak jej zbytečně nevyhledávejte.(14.9.2003)

  • EdaS
    **

    Velmi slabý scénář nedovolil všem ostatním zúčastněným vytáhnout film aspoň na průměr. Kamera, hudba a i výkony hlavních dvou představitelů OK, ale jako celek je to velmi špatné- nudné a prázdné.(28.12.2003)

  • igi B.
    *

    Svatá prostoto... Já chápu, že se pražští umrlci musí něčím živit, za něco chlastat a jedovat, ty baráky a auta taky něco stojí, zvláště když ta popora stádně-korupční je tak lákavá... Za hodně peněz málo čehosi dávno kdesi viděného, rádoby moderního, rádoby současného... Ano, tenhle film může uspokojit adoranty a kumpány M.S.&spol. a možná i hloupé a nezkušené děti - ale o to hůř. Odborníci ať přeberou, koho a co to všechno >plamilátor< vykradl. Tož už se na to Milane vyser, prímanovácké estrády ti vynesou víc a aspoň neokrádáš kulturu... Pochcat. - - - P.S. Ta jedna jednička hvězdička maličká opravdu není pro Šteindlera!(5.2.2006)

  • charlosina
    *

    Jujda, tak tohle byl velký omyl... příběh mi přišel až příliš přitažený za vlasy, scénář nepovedený a režie... no měla jsem chuť zvolat: "Milane, vrať se do hrobu!" Vypadá to, že se Šteindler chopil tematiky, která je mu naprosto cizí. Je pravda, že jedna scéna mě pobavila (tedy ta, kdy se Jan Dolanský snaží "nenápadně" projít do svého pokoje před svými rodiči), ale to je na stodesetiminutový film poněkud málo...(13.1.2008)

<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13