• Snorlax
    *

    Miroslav Kapek dokázal napsat tak blbý film, že to už ani není směšné. Willig však uměl předvádět nádherně komické pózy, že to směšné bylo převelice. Ale utkvěl mi jeden nadčasový dialog: "Ministerstvo financí se nechová k televizi macešsky, pane šéfredaktore." "Přihlédneme-li k našim zásluhám..."(31.12.2012)

  • Havenohome
    odpad!

    Hipisáci lynčujú na Václaváku ženu, ktorá nechce podpísať nejakú petíciu. Pražská jar je tu prezentovaná ako puč psychopatov a karieristov. Ešteže sa našli nejaký tí uvedomelí robotníci, čo napísali do Moskvy, aby nám sem na záchranu poslali nejaký ten tank.......................Film predstavuje vrchol normalizačného prekrúcania histórie. Je to navyše absolútne diletantstvo. Aj keď mal byť film dobovka, celý sa odohráva v súčasných kulisách. Takže je to riadny úlet. Všetky tie pouličné lampy a sedemdesiatkový dizajn. Réžiu ani netreba spomínať. Je to natočené "lenivým štýlom". To znamená: každý obraz natočme na jeden záber. Strih tu vlastne okrem spájania jednotlivých obrazov absentuje. Švenker bol asi namol, alebo sa tak veľmi pri natáčaní nudil, že pravidelne zaspával a vždy keď mu padla hlava, tak narazil do kamery. Neviem si inak vysvetliť tie opilecké prerámovávania obrazu. Aby to natiahli na celovečernú metráž, tak do filmu roztrúsili asi sedem identických panorám na Prahu.(25.1.2013)

  • fantoci
    **

    Tak to byl zase jeden "vysvětlující" film, kterak se máme dívat na události z roku 1968. Úplně bych jej nezatracoval. Až na jeho ideologičnost, manipulativnost a docházení k překrucování faktů, je relativně dobře natočen. Možná není ani divu, že sami kulturní propagátoři se ani v době normalizace už k němu nikdy nevrátili. Vlastně jsem do nedávna nevěděl, že takový politický film vůbec existuje. Má však svoji cenu, coby dokument doby.(6.3.2008)

  • zette
    *

    Ja jsem vetsinou k normalizacnim filmum hodne tolerantni, tohle je ale totalni zmar. Pribehu nemohl nikdo uverit ani v dobe vzniku. Chvalim kameru, tradicne Razlovou a prostredi prazskych taxikaru (to vsak nakonec vysumelo do ztracena).(21.3.2013)

  • Vitex

    Zajímavý kontrast nádherné kamery Františka Uldricha a nezvykle debilního scénáře (to tedy aspoň v prvních asi patnácti minutách - víc jsem nevydržel).(1.4.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace