Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Shit
    *****

    No teda kurva to byla gigantická řežba. Než se člověk vůbec vzpamatuje, že film začíná, tak už má za sebou pár mrtvol. V první chvíly mi sice moc neseděla kamera, kdy byl obraz každých 10 vteřin jinak barevnej a neskutečně zběsilej střih, kde se mezi normální scény nastříhaly takový psycho ukázky , až to vypadalo skoro jako nějakej dokument, což si myslim, že to takhle Oliver Stone trošku chtěl, já bych to sice přece jen nechal jako normální příběh, ale nakonec jsem si na to docela zvyknul, i když to nebylo úplně ideální, takhle to bylo zhruba do 3/4 filmu, kdy se stihla pěkná řádka brutálních vražd a trochu volnější průběh ve vězení, jenže pak začaly úplně neskutečný jatka, možná sem taky šílenec, ale já Woodymu a Juliette fakt přál aby utekli. Ve filmu je sice docela velký množství herců, ale moc dlouho se tam většinou neohřejou. Nejviditelnější jsou samozřejmě Harrlesson a Lewis a jsou taky naporsto nejlepší, fakt úžasný, pak jsou tady ještě skvělý Tommy Lee Jones a Tom Sizemore, ale na Harrlessona s Lewis prostě nikdo nemá. Drsnější příběh jsem už dlouho neviděl, jestli jsem vůbec drsnější někdy viděl(28.7.2006)

  • Niktorius
    ***

    Sdělení tohoto snímku je naprosto přesně zmatené, strakaté a neuchopitelné jako jeho vizuální a stylistické zpracování. Jde-li o satiru, měl by snímek dávat prostor na přemýšlení, ale on vám místo toho servíruje šílenou akci vedenou zdrogovanou režií a říká vám 'vychutnejte si to jako nezávaznou zábavu'. Je i tohle záměr? Existuje záměrná paralela mezi filmem jako takovým a postavou Mickeyho (vzpomeňte na interview ve věžení)? Je tedy Mickey, obecně vnímaný jako obyčejný sprostý vrah, v reálu ztělesněním přirozenosti, jenž mu byla vnucena násilnickou společností a je film opravdu trefnou satirou, prezentující se jako ulítle násilná břečka? Těžko říct. Jsem z toho zmatený. A jako východisko se mi teda nabízí poněkud zbabělá, leč prý zlatá střední cesta, kterou promítám i do hodnocení. P.S: Oliver nedokáže točit neangažovaně a proto nám veškeré myšlenky a názory předkládá již jako polotovary. Z Mechanického Pomeranče jsem byl také zamtený, ale v jiném smyslu: Říkal jsem si, co tím chtěl ten Kubrick vlastně říct? A nakonec jsem došel k závěru, že verdikt ponechává zcela na divákovi. Zato Stone nám na konci svého filmu jasně řekne: 'Média jsou moc a moc zlá!' a my se divíme: 'A o tomhle to jako bylo?'(20.8.2007)

  • H34D
    ***

    Stejně jako Takové normální zabijáky nejde brát vážně, co se ospravedlňování a nabádání k násilí týče, tak bohužel nevyzní ani jako sofistikovaná satira. A stejně jako jeho samoúčelné vizuální vyblbování (zprvu jsem myslel, že černobílé a složené záběry dostanou později další rozměr) postrádá hlubšího smyslu, tak i ústřední myšlenka o přijmutí (popř. vymýcení) svého vnitřního démona poslouží jen v mezích tohoto filmu. Bez známek Tarantinova rukopisu a prázdnotou ve svém nitru je tento snímeček jen nenáročná, fajnová a cool zábava... 6/10(11.1.2010)

  • xxmartinxx
    ****

    Roztomilé samoúčelné nic, na které se hrozně pěkně kouká. Nevím, jestli si Stone myslel, že je tímto filmem nějak hlubokomyslný nebo cynicky trefný - i kdyby si to myslel, tak se mu to nepovedlo, ale Zabijákům to beztak nechybí - je to prostě drsná zábava, co se nesmí brát vážně. Jako takový ten film umím ocenit. Nicméně přemýšlet nad ním odmítám, to by dopadlo pro Stonea špatně.(14.7.2013)

  • Brouk
    *****

    Natural Born Killers... Hmmm... Jak ho ale do háje hodnotit??? Jako nadsázku? Jako projev člověka - v tomto případě scénaristy, co není úplně "normální" / Tarantino :-) / Režiséra? Herecké výkony? Hudbu? Nick Cave co by spoluautor hudby je zárukou totální depky vždy a všude.. Ať je to jak je to, tak mě ten film děsí a fascinuje zároveň... vím, že o to asi šlo... nadsázka, média,ale přeci........ O.Stone svým kvalitním režijním zpracováním vysloveně "brnká" a mám strach o labilní jedince... :-) Herecké výkony jsou exceletní, ale na to jsme už přeci od Pana Režiséra Stonea zvyklí.... :-)(27.12.2004)

  • - Roli Wayna Galea odmítl John Malkovich. Postavu nakonec ztvárnil Robert Downey Jr. (SallyZen)

  • - Tarantinov scenár sa pred začiatkom nakrúcania prepisoval dvakrát. Prvý prepis urobil David Veloz a za druhý sú zodpovední Oliver Stone a Richard Rutowski. Práve druhý prepis vniesol do filmu motívy indiánskej kultúry a démonov v duši. (rudeboy)

  • - Keď Mickey (Woody Harrelson) prepína televízne kanály v moteli, môžeme v nej na chvíľu vidieť časť scény z westernu Divoká banda (1969) a taktiež sa v nej mihne scéna s motorovou pílou z filmu Zjazvená tvár (1983). (Madsbender)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace