Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (663)

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Filmy (a obzvláště komedie) reflektující nástup kapitalismu do českých luhů a hájů nemám moc rád, tahle má alespoň místy dost dobrej humor a spoustu stále používaných hlášek. Má nejoblíbenější: "Jestli mi ho dáš do huby, tak už ti v životě nedám pusu". V poslední třetině už jde film trošku strměji do kopru a závěrečný proslov Růžičkové (opravdu šlo jen o bazén na zahradě, tři auta před garáží a telefon zavedenej do maštale? To mi moc revoluční teda nepřipadá. A o dvacet let to zní hodně nechutně) a hlavně ta závěrečná píseň jsou doslova tragické. ()

kiddo 

všechny recenze uživatele

Troška točil hodnejm srdíčkatejm lidičkám svou typickou buranskou řachandu pro nevinné zasmání, a nějak mu z toho nechtěně vylezla generační výpověď o všeurčujícím českém komplexu méněcennosti, která éru svého vzniku zachycuje s podobnou kousavou přesností jako Chytilové Dědictví. Omylem geniální. Se děsím, jakou neplánovanou satiru za deset let vykoukám z Babovřesků. ()

Reklama

Malarkey 

všechny recenze uživatele

To je tak, když se otevřou hranice a Troška si může dovolit co chce. To v tu ránu nemá problém vložit antikomunistickej vtip a v závěsu to proložit komunistickým vtipem. A pořád je to stejně vtipný, jak předchozí díly. Nechápu, co na tom ostatní vidí tak špatnýho. Já ten rozdíl teda nepochytil. Možná se tu objeví víc pinďourů, ale to je tak asi celý oproti předchozím dílům. Zřejmě se tu objevil nedodělek (což mě nepřekvapuje) v podobě kritizování úspěšných filmů, který nezestárnou ani když budeme v důchodu. ()

Radyo odpad!

všechny recenze uživatele

Ha ha ha ha ha!! To byla ukrutánská sranda!!!! Proboha, co to melu?? Jedna z největších blbostí v dějinách českého filmu, scénář a herecké výkony stojí za pár facek (asociace s druhým dílem) a jako celek si to nezaslouží nic jiného, než odpad. A i ten odpad bych ještě prohnal přes drtič odpadků, aby nás už nemohl otravovat... ()

kulyk 

všechny recenze uživatele

Pyšová ukázala mléčné vaky. Dobrý. Tím bohužel skončil přínos pro kinematografii nejen z její strany, ale i ze strany celého díla. Autoritativním systémem zparchantělí vidláci vyjeli do Itálie. A jsou debilní. Zajeli i k rakušákům pro comp. Platí zlatým chrupem zinstantněného člena rodiny a kilčem s Klémou. Hi hi hi. Občas mají ,,erekce na slunci". No to mě poser mámo, to je hlína ty vole. No já fakt nevím. Kdyby Troška zůstal u režírování oper, které z duše nesnáším, pouštěl bych si je setsakra raději než tento pokus o sociologickou sondu do života českých venkovanů. A to jsem někde četl, že do Hoštic přijíždějí denně autokary s množstvím návštěvníků, lačných onoho zážitku spatřit na vlastní oči místo vzniku slovutné trilogie, popřípadě zahlédnout spěchající pozadí nějakého z místních statistů. Já bych tam pořádal safari s volnými loveckými lístky. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Filmovalo se v Hošticích a Italském Monte Casino, přičemž v Itálii se točilo pouze týden. Všechny interiéry se z úsporných důvodů natáčely v Česku. Scéna v hotelu, kde se neměla Škopková čím přikrýt, byla natáčena v hotelu Šroubek na Václavském náměstí v Praze, kde měla Helena Růžičková již v roce 1956 svatební hostinu. (M.B)
  • Když Škopek (Stanislav Tříska) dostane na nudistické pláži nápad, že za cedulí, označující nuda pláž, se už svlékat nemusí, všichni se za cedule přesunou. Jenže když běží doktor (Josef Stárek) Béďovi (Jiří Lábus) na pomoc, můžeme vidět, že cedule jsou umístěny na stromech přímo u potoka. Potom je ovšem divné, že lidi stojí a táboří tak daleko v poli, když se klidně mohli přesunout přímo k potoku, odkud by i lépe viděli na mlýn. Další otázka pak je, kde je tedy ta nuda pláž? Před stromy u potoka, kde je stín a břeh je samý kámen? To nedává smysl. (pjotri)
  • Martin Dejdar se v této komedii herecky setkal se svým otcem Vlastimilem, představitelem majitele italské farmy, presidenta Zolli. (Ganglion)

Reklama

Reklama