• Mulosz
    odpad!

    Snímek režiséra Vladimíra Vlčka z pro československou kinematografii kritického roku 1952. Pomineme-li absolutní znesvěcení folklóru, v celkovém vyznění jde o jeden z nejstupidnějších filmů československé historie, který je plný úsečných a nevěrohodných dialogů, nefunkční kamery a toporných herců, kteří prázdné věty scénáře citují s permanentním úsměvem na tváři, který nezmizí ani v momentech, kde řeší poměrně bolestná duševní trable. Některé scény vyvolávají záchvaty smíchu, u jiných se divák naopak zase červená trapností a studem. Přesvědčivost je nulová, a to jak v dílčích okamžicích, tak v celkovém kontextu. O otevřené propagandě snad netřeba mluvit, To byl teda fakt ohavný film.(18.9.2009)

  • Davson
    ***

    Svým způsobem zajímavý až bizarně svůdný film, který si i přes nesporné filmařské chyby, nezaslouží až tak negativní hodnocení. Nemyslím si, že by se jednalo o nebezpečný a morálně odsouzení hodný film, je jen hodně naivní. Můžu jen souhlasit s Marigoldem, jedná se o hodně odvážný pokus skloubit folklór a muzikálový žánr ve stylu socialistického realismu - je to šílené, ale zároveň přitažlivé. Řekl bych, že stále lepší než nudné normalizační fláky :)(11.12.2010)

  • berg.12
    odpad!

    Tady jsem s hodnocením trošku váhal a napadlo mě, jestli by nestálo za to vytvořit kolonku "filmové rarity a anomálie", protože něco tak bizarního, co snad ani nechce být filmem, se opravdu hned tak nevidí. Nakonec jsem ale tenhle skvost poslal tam, kam po právu patří.(9.9.2005)

  • Jigy
    odpad!

    Při těchle filmech se mi otvíra kudla v kapse. A to by byl teprv tanec.(19.7.2011)

  • Havenohome
    *

    Hodnotiť to v rámci socrealistických filmov, čo sa týka nejakej elementárnej schopnosti udržať divácku pozornosť, tak je na tom Zítra se bude tančit všude ešte celkom dobre. Ale hodnotiť snímku s ohľadom na ideologizovanie, nadobúdajúce vlezdoprdelkovské rozmery, tak je to jasný víťaz a teda najväčšie peklo........................Vážený obhajcovia tohto filmu sa oháňajú pojmami ako portrét doby. No ak toto niekto považuje za portrét doby, tak je pekne mimo a jeho láska k akýmkoľvek výplodom domácej kultúry ho zaslepila. Chápem divákov, ktorí dosahujú pri filme orgazmus z guilty pleasure momentov, ale to ešte nie je dôvod film obhajovať a pripisovať mu nejaké extra pozitívne hodnoty..............Absolútny úlet sú folklórny tanečníci na plávajúcom pódiu v kombinácii s modernými plachetnicami na jazere v pozadí. Pri tomto obraze som si spomenul na nedávne oslavy 20. výročia HZDS, kde chlapci na bmx-kách preskakovali na pódiu ležiace mladuchy v krojoch :) Tento zvláštny smer futuro-folklóru je stále populárny...................Pri sledovaní som mal neustále pocit, že vyrehotaní herci plný eufórie zo seba čoskoro strhnú kroje a všetko sa zvrhne na jeden veľký socrealistický grupák. Ostatne, keby sa mal točiť nejaký remake, voľba pornožánru by bola podľa mňa najlepšia.(4.1.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace