poster

Oko ve zdi

  • anglický

    Eye in the Wall

Thriller

Česko / Slovensko, 2009, 80 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • iamek
    *

    Tak tohle je vážně průser. Soňa Valentová není prostě herečka. Mluví neustále stejným tónem a pokaždé v jiné situaci. Sám Karel Roden snímek neutáhne, protože scénař je neuvěřitelně trapný a dementní. A napsat do titulků věnováno památce Alfreda Hitchcocka je docela odvaha a Alfred se musí otáčet v hrobě. Abych jen nekritizoval tak musím pochválit kameru a vizualizaci. To je tak asi vše.(16.12.2009)

  • Gilmour93
    **

    Jako reklama na sanitární techniku nepříliš dobré, jako thriller ještě horší. Kohoutí guláš, jehož kamera a hudba stojí o několik úrovní výše nad zbylými prvky a pointa je natolik hrůzná a nepřesvědčivá, že Hitch musel najít v hrobě poslední zbytky sil, aby s k této "památce" otočil zády..(1.11.2011)

  • SOLOM.
    **

    Československá spolupráce a pokus natočit ponurý thriller nedopadl moc slavně a to ani přesto, že do hlavních rolí byly vybrány známé tváře. Jenže ani Roden, Prochnow či Flemmingová nedokázali pozvednout úroveň dost slabého a hlavně snadno prokouknutého scénáře. Místy se sice podařilo natočit ponurou atmosféru, ale to bylo jen pár krátkých záblesků, jinak příběh doslova uspává a po čase začne hrozivě nudit. Jsem opravdu zklamán, že to takhle dopadlo, ale nemůžu dát ani průměrné hodnocení, protože jsem u toho málem usnul. Možná kdyby si to v té koupelce alespoň rozdali…40%(16.12.2013)

  • Tuxedo
    *

    Horší a rozháranější než vlastně teď už i chvílemi docela žánrově přijatelná Herzova Tma. Slibný námět (rozehrávka v uzavřené koupelně, kde na půdorysu komorního thrilleru na povrch vyplouvají milé i nemilé skutečnosti ve vztahu obyčejného páru + členění na dvě se prolínající a postupně vpíjející roviny), slušné technické zázemí (především kamera a i přes její nepůvodnost hudba) a Karel Roden. Toť 3 potencionální klady, které však ve finále beztak přijdou vniveč, poněvadž ústřední nápad je rozveden do podoby dějového i žánrového paskvilu s tragickým načasováním toporných dialogů a všeobecným zmatkem ohledně rozpracování, atmosférického ladění, řazení, souvislosti či propojení jednotlivých scén (o nepochopitelném zařazení části režisérova krátkometrážního filmu Sen a jiných nesouvisejících snových sekvencích ani nemluvě). Od počátku odhadovaný zvrat je v závěru skutečně použit, ale jak již naznačila klikatá cesta, která k němu vede, namísto rozřešení jen umocňuje navařený guláš. (23. Finále Plzeň - 21.4.10)(29.4.2010)

  • Mordenroth
    *****

    Podľa môjho skromného názoru ide o veľmi dobrý a zaujímavý film.(2.5.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace