Reklama

Reklama

Tony Jaa

Tony Jaa

nar. 05.02.1976 (48 let)
Surin, Thajsko

Diskuze

Lacike

Lacike (hodnocení, recenze)

Trailer vyzera solidne. Sammo Hung ako choreograf a Tony ako mlaticka. Super.

Příspěvek byl smazán administrátorem.

Uživatel Rominator smazal svůj příspěvek.

Uživatel Rominator smazal svůj příspěvek.

Uživatel Rominator smazal svůj příspěvek.

Martin741

Martin741 (hodnocení, recenze)

Mna tito rakosnici nikdy nezaujimali. Ong Baky som ledva dopozeral. Napriek tomu prajem vela stastia, uspechu, penazi, slavy, popularity atd atd atd.  

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

heh na věku vůbec nezáleží , Sammo Hung Kam-Bo , Biao Yuen a mnoho dalších , sou teď ve své nejlepší formě 

Lateef

Lateef (hodnocení, recenze)

Dnes zajímavý článek na MZ, díky! Možná, že nakonec to bude jen nějaká minirolička :( a otázka je, jak dlouho bude moct Tony ještě provádět ty svoje kosto/kloubolamy... přeci jenom mu táhne na osmatřicet let a tělo už to musí pocítit... sice lze dělat super věci i po čtyřicítce (Jai White), resp. po padesátce (Chan)... ale když si pustím Ong-Bak 1 a 2 a vidím, jaké šílenosti tvořil... tohle se musí na těle projevit mnohem dřív...

Pepy

Pepy (hodnocení, recenze)

Je to tam! Konečně pořádná role jako je Rychle a Zběsile, už se na něj těším! 

Uživatel Filmovie smazal svůj příspěvek.

Martin741

Martin741 (hodnocení, recenze)

kapsomut

No hlavne ze vsetko to, co ty napises, je hodne geniality samotneho Immanuela Kanta. Pokial vobec vies, kto to bol ......

krystofjutsu

krystofjutsu (hodnocení, recenze)

Sign

Hele, já bych to tak nehrotil. Docela mi připadá, že všechny tyhle herce pokládáš za největší fightery. Asi ti řeknu novinku, jsou to herci, žádní bojovníci, v souboji proti profíkum by dostali pěkně na budku. Jenže o to vůbec nejde, tím, že to jsou herci jde o to, jak jejich filmové bojové umění bude vypadat před kamerou a mě osobně to baví. Říkat, že Tony Jaa se rychlostí nevyrovná tomu a tomu a rychlost je v boji rozhodující (což si nemyslím).. O co jde? Ve filmu vypadá jako největší bad ass a to mi stačí. 

 

Když jsem si to po sobě teď přečetl, radši dodávám, že to nemyslím nijak špatně. Jen jsem řekl svůj názor. Chápu, že se ti filmy s tonym jaa nemusí líbit a ani tě nechci přesvědčovat, že je to špatně. Ale pokud chceš, aby byl herec ve filmu skutečný bojovník, zapomeň na všechny od Jackieho Chana až po Jeta Li a koukni na film s dvojnásobným šampionem K-1 Buakawem.

kapsomut

kapsomut (hodnocení, recenze)

Martin741

:"No ale herecky talent myslim tento rakosnik nema veskery zadny..... a herecky talent tato osoba nevidela ani z rychliku ...... " ??? divnej přispěvěk :)

na příspěvěk reagoval Martin741

Martin741

Martin741 (hodnocení, recenze)

To nikto nespochybnuje, ze je povazovany za kvalitu v martial arts. No ale herecky talent myslim tento rakosnik nema veskery zadny..... a herecky talent tato osoba nevidela ani z rychliku ...... 

na příspěvěk reagoval kapsomut

Uživatel Martin741 smazal svůj příspěvek.

kapsomut

kapsomut (hodnocení, recenze)

Sign

Jak víš, že není rychlej...? Navíc Tony mě přijde jako hodně, hodně kvalitní martial artist. To, že není vidět jeho maximální rychlost je taky hlavně tím, jakým bojuje stylem. A sám bych vůbec neřekl, že není rychlej... jeho scéna v http://www.csfd.cz/film/206303-ong-bak-2/ kdy beží po schodem v hotelu bez střihu mě absolutně dostala!

na příspěvěk reagoval Martin741

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

A hlavně NEMÁ ANI TUŠENÍ CO JE TO HERECTVÍ, všeci zmínění se o to minimálně pokusili a mají na kontě spoustu filmů kde hrají, uvidíme možná i Tony něco předvede, ale nevěřím :-(

na příspěvěk reagoval kapsomut, krystofjutsu

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

krystofjutsu: BL byl ale reálný bojovník který své bojové umění zdokonaloval na ulici v reálném boji, to víš :-)

Jsou zde stále mnohem lepší borci, uznávám že Jet Li, Jackie a Donny začínájí být za zenitem, jinak jsou v mnohém lepší než Tony, rychlostí se ani jednomu nevyrovná a ta je v boji rozhodující, jinak třeba takový Michaek Jay White by mu natrhl triko, a nezapomínejme na Scota Adkinse...

Pepy

Pepy (hodnocení, recenze)

Věřím mu, ale chce to aby se dostal někam jinam, než tam kde doteď je.

krystofjutsu

krystofjutsu (hodnocení, recenze)

Sign: Kvůli tomu, že je BL legenda legend, se na to dalo koukat :) Mimochodem, já osobně ho vůbec nepřeceňuju, vůbec ho totiž nepovažuju za opravdovýho bojovníka (jako všechny ostatní herce- včetně BL, kterého uznávám spíš pro to, co pro bojová umění udělal a pro vědomosti, které světu předal srozumitelnou formou). Tonyho Jaa beru prostě jako herce, který mě má pobavit.

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

krystofjutsu: a co legenda legend Bruce Lee a jeho pouze reálný přístup, lámal koule a třeba akce v nejlepších filmech s Jackie Chanem který se drží ve stopě Bruce, reálné a hlavně mnohem svižnější akce i bitky než zde, Tony je výborný o tom žádná, ale je moc přeceňovaný, až příliš, v dnešní době jsou mnohem lepší jako třeba řezník Michael Jay White, nebo lítací Scott Adkins ale Jay je teprve třída

krystofjutsu

krystofjutsu (hodnocení, recenze)

Sign: Nabíhali tam ****** po jednom na lámání končetin jako slepice na porážku a proto to pro mě byla největší kick ass scéna, co jsem kdy viděl :) Jinak je dobře, že se ve filmech s Tonym objevují nereálné psí kusy. Vždyť realita by nikoho nebavila :)

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

To jo no, dementně a kokotsky nabíhali po jednom na lámání končetin jak slepice na porážku a to ty aspon přesvědšují, a vypadá to totálně nereálně, ostatně jako všechno ve filmech Tony Jaa krom Ong Bag ktereý se stejně točil 4 roky a na tu dobu hovno... mohl bych to vypysovat aspon hodinu snad...

Parm1

Parm1 (hodnocení, recenze)

To,jak tam někteří na konci nabíhají po jednom,se dá docela pochopit (to samé je i u filmů Bruce Lee). Prostě když jich tam naběhne banda,jsou to jen nohshledi,ale když bojuje s někým solo,je to jako,že ten jeden si řekne,nechte ho mě,já ho sundám. Když ho nesundá,řekne si to další. tj. soupeři Tonyho v Tom yum,ti co chodili po jednom,tak to mělo vypadat,jako že každý z nich nikdy neprohrává,že to pro něj není problém.

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

Jako jo taky pravda, co se týče těch Thajboxerů jako ano to vim jejich národní sport a bohatství ještě aby ne, jako že realita je jinčí, jasně že ano, jen fakt třeba jak sem už říkal u Seagela, tam to bylo takové, prostě hned a nehledala se v tom žádná věda, přišli borci Seagel udělal úplně jednoduchej a účinnej chmat, a rycht bylo to, to se mi líbilo, jak říkám u té lábaci scény poprvé sem měl hubu dokořán, jak mi spadli první brýle, tak mi připadlo až opravdu trapné, jak tam za sebou nabíhali jak prasata na porážku pěkně po jednom, to sem snad v žádným filmu ani neviděl a že sem akčňáklů viděl hromady, nevím každý má nazor na film jinej jak říkáš, někomu je úplně jedno jestli se film snaží co nejvíce držet reality a pak se mu líbí takovéhle scény, nebo ten hroznej propadak Ong Bag 3, chvílemi jsem si myslel že si z nás tvůrci dělají opravdu prdel a u závěrečného souboje sem přemýšlel jestli sem viděl horší souboj, jinak jasně každý si najde své přívržence, někomu se líbí zpomalené záběry letícího thajce na protivníka, a pak v podstatě pořád to samé, někomu jako já rychlá svižná akce a snažení se pokaždé o originalitu, proto můj názor je že Jackiho už v oboru akčních bojových filmů prostě nikdo nepřekoná, a to hlavně po slhédnutí jeho dokumentu o jeho tvorbě a co pro celkový portál akčních filmů udělal :-)

krystofjutsu

krystofjutsu (hodnocení, recenze)

:-)  Já se omlouvám, ale tentokrát s tebou vůbec nesouhlasím.  Myslím si, že tohle je filmový portál a každý může srovnat, kdo mu příjde ve filmech s bojovou tématikou lepší, kdo mu více sedí, kdo mu příjde jako větší zabiják. Kdyby to byly stránky zaměřené na bojové umění, tak pak bychom o tom mohli vést diskusi, čí že schopnosti jsou lepší, ale tady to v tomto ohledu nemá moc význam.  Další věc je tvá domněnka, že Steaven Seagal ve filmech předvádí reálné techniky. Já ti to řeknu takhle, bojový umění je všechno, jen né to, co vidíš ve filmech. Právě ve filmech Seagala to je obrovská nadsázka a myslím si, že kdyby tam předváděl čistě funkční aikido, tak po něm neštěkne ani pes, protože nenásilné techniky lidi vidět nechtějí.  Co se týče Jackieho a Jeta, určitě si jich ohromě cením, udělali pro filmový průmysl opravdu hodně a troufám si říct, že většina lidí, kteří začali trénovat, začali právě kvuli jejich filmům. Co se týče efektivity jejich dovedností, tomu moc nevěř. Je to tzv. filmový kung fu (něco podobnýho jako ve filmu  IP man. Z celého souboje bylo z wing chun jen pár úderů, ostatní už bylo jen na oko). Zkrátka to má dobře vypadat, ne fungovat. Jinak pokud jsi někdy viděl trénink muay thai v thajsku, tak bys možná na fyzičku thajských thai boxerů změnil názor. To neni jak v čechách. Tam mají zápasy 4x-5x týdně, dvou nebo i tří fázový tréninky, takže to je uplně o něčem jiným, to není jejich zábava, oni tím žijou :-) Pokud jsem tě v něčem špatně pochopil, budu rád když mi to vysvětlíš, zatím čus.

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

Lidi, Tony je dobrej, ale kvůli pár filmům ho dávat mezi elitu? Ano on je, není to sráč ještě aby ano, ale je dost hnusný ho porovnávat s legendami jako Jackie nebo Jet i když se POŘÁD může objevit někdo kdo dosahuje jejich kvalit, i když je prostě sprostý říkat že je ve všem lepší, třeba konenčná scéna v Tom yum... jak lámal kosti to bylo dechberoucí. ale třeba pro mne jen ze začátku, říkám pro mne, ano byl to ulet jak prase, ale pořád mi nejenom všeci známí říkali že by to neudýchal, ale i se mi osobně líbí když tam radši stojí Seagel a dává  tomu lámacímu systému těžkou realitu, stejně jak Jackie apod. ale jak říkám Tony je perfektní, jen by nemuselo být to trapné porovnávání i když to bude vždy :-)

Pepy

Pepy (hodnocení, recenze)

Cooo? Ja myslel, ze se jeho jmeno podepise na novem Macete

Parm1

Parm1 (hodnocení, recenze)

sniper18: Tak nejradši bych ho viděl v Mačetě,třeba jako parťáka pro Dannyho Treya v průběhu filmu. Nejspíš tam ale hrát nebude:/ ale mohl by hrát ve spoustě akčních filmů, kde není úplně daná jedna hlavní role.

sniper18

sniper18 (hodnocení, recenze)

Parm1: Len pre príklad, v čom približne by si ho chcel vidieť? Ja si myslím, že v ničom lepšom, ako napríklad Tom yum goong ani hrať nemôže. Je pravda, že odvtedy je už sedem rokov, ale teraz bude dvojka a dúfam, že to bude jeho comeback.

Parm1

Parm1 (hodnocení, recenze)

sniper18: však neříkám,aby někam jezdil;) ať točí v Asii,ale musí si to vzít do ruky někdo slušný,někdo,kdo z toho neudělá úplnou slátaninu. Poslední dobou se točí podobné filmy jako Ong Bak, takže bych nerad,aby se Tony rozhoupal moc pozdě...

sniper18

sniper18 (hodnocení, recenze)

Parm1: A čo by robil v USA? Tam je tiež pár borcov, napríklad Scott Adkins alebo Michael Jai White a teda som si nevšimol, že by ich kariéra bola nejak zvlášť bohatá. On by tam nedopadol o nič lepšie, takže radšej nech zostane tam, kde je.

Parm1

Parm1 (hodnocení, recenze)

Nechápu,proč po Tonym nesáhne nějaký slušný režisér a neudělá Tonymu v hlavě pořádek,aby začal už dopr.... něco točit. Myslím,že v USA by vydělal miliony na filmech a s tím,co umí,by se mohl stát akčním králem. Vždyť nejsou potřeba scénáře,jen akce akce akce a další film to samé. Lidem se to líbí,lidi to baví,tak proč Tony netočí:/

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

Jasně chlapi, právě to říkám, každý přináší něco nového ale jak už sem řekl porovnávat Tonyho s hvězdy jako je Jackie Jet nebo nedej bože Bruce jako vyzdvihovat jednoho nad druhého je prostě pro ostatní urážející a může to říkat jen člověk který je neznalý těmto věcem, jen je škoda že se netočí více filmy s takovým Scottem, Whitem nebo Raffaelim, to sou dechberoucí kluci...

krystofjutsu

krystofjutsu (hodnocení, recenze)

Sign: Jasný, teď už si asi rozumíme. Já od tebe viděl jen těhlech pár komentářů, tak asi chápeš, že jsem tvé myšlenky pochopil trošku jinak, než si je myslel. Jsem rád, že jsem měl možnost bavit se s někým, kdo se taky bojovým uměním věnuje...

Pepy

Pepy (hodnocení, recenze)

Jojo přesně tak... Vždyť Jackie je u mě nejoblíbenější herec, protože do bojového umění zapojuje i trochu důvtipu, což nedělá nikdo ani Jet-li. Vážím si všech těchto herců, protože své řemeslo dělají na výbornou.

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

Jak napsal Pepiflus ňákými věcmi je prostě zajímavý, je fakt že do filmu i když dělá věci které všeci ostatní ( ty kopy jsou klsické Taekwondo, umí kde kdo) ale ten styl jeho pohybováni je opravdu originální to ano, a jak mne se líbí nejvíce Jackie Chan, tak někomu Tony Jaa, jen říkám vždycky mne trochu nakrkne keci ve stylu, kam se na něho hrabou...

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

Ne to určitě nechci, říkám Tony je výborný, taky si první kdo to napsal taky že každý dělá něco jiného, ja sem teď jen měl takové reakce a přiznávám ukvapené pač sem teď parkrát narazil právě na srovnávání jiných a to ve stylu že Tony je nejlepší a kam se na něj hrabou ten a ten, jaksi mě to nasralo a tak sem vyjel, dneska sem zkousl zuby a zase se podíval na Ong Bak sice s přeskakováním na akční scény protože jinak se to nedá zkousnout, a jako jasně jde určitě vidět že pohyby ma rokmy zvládnuté, ždyť taky já sám dělám Muay Thai, sice ne jen to ale dělám, taky sem slyšel kolikrát že je divný že pro mne není na prvním místě Tony když se o to zajímám, ale říkám to byla ta reakce na tyhle lidi, u kterých když sem s nimi mluvil sem nakonec stejně zjistil že neví v podstatě nic o Bojových uměních a sportech, a viděli málo jiných filmů

krystofjutsu

krystofjutsu (hodnocení, recenze)

Sign: Já chápu, že se ti ve filmu víc líbí wu shu, který vypadá dobře na oko. Tony však dělá jednoduchý styl muay thai a muay boran(poslední dobou přidává věci z dalších bojových stylů, akrobacie, parkur, ... ale to už je jen  třešnička na dortu), kde je jen pár technik, které sou však hodně účinné.  Tony má skvěle zvládnuté techniky a myslím, že na muay thai už ani nemá co zlepšavoat. Nechápu tvou snahu přesvědčit nás, aby se nám snad Tony nezamlouval. Snímek Ong Bak pro mě byl dlouhou dobu ten nejlepší film, co jsem kdy viděl, dokud ho tedy pro mě nepřekonal Jet liho Obávaný bojovník, kde se Jet li dokonce naučil hrát a filmem předal divákovi velkou myšlenku a jen díky té myšlence, je to pro mě film číslo jedna.  Ale neporovnávej, jestli je lepší jet, jackie a ja nevim kdo, když každý dělá jiný styl, to je jak porovnávat fotbalistu s tenistou, kdo je lepší??? Těžko říct, nejde to přeci určit....

Sign

Sign (hodnocení, recenze)

Zajímavý protože je to asiat a kamery zpomalují kdž dává koleno a loket aby se vnutilo že je to masakr

Související novinky

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

31.08.2021

Studio Lionsgate oficiálně oznámilo čtvrtý díl v akční sérii Postradatelní pod produkčním dohledem Millennium Media a Sylvestera Stalloneho. Vedle toho pak máme i první střípky obsazení. Kromě… (více)

Kdo si zahraje v xXx 3?

Kdo si zahraje v xXx 3?

02.01.2016

Ačkoliv to čekal jen málokdo, xXx: The Return of Xander Cage se pomalu stává realitou. Vin Diesel se opravdu vrátí jako závislák na adrenalinu, kterého rekrutovala FBI, a dokonce u toho bude i Samuel… (více)

Kurt Russell hlavním padouchem v Rychle a zběsile 8

Kurt Russell hlavním padouchem v Rychle a zběsile 8

15.09.2013

Ano, čtete správně, osmý díl. Ještě nedávno se mluvilo o tom, že sedmička, jejíž první klapka padla tento týden, bude posledním dílem série. Jenže těch bezmála 800 milionů dolarů, které utržila… (více)

Rychlá a zběsilá parta dostane zabrat

Rychlá a zběsilá parta dostane zabrat

27.08.2013

Diesel, Walker, The Rock a ostatní, kteří přežili šestý díl (ten je s tržbami téměř 800 milionů dolarů suverénně nejúspěšnějším zářezem série), budou mít co dělat, aby se ve zdraví dožili konce… (více)

Tony Jaa zešílel. Definitivně?

Tony Jaa zešílel. Definitivně?

02.06.2010

Dejme si trochu bulváru. Koneckonců, tohle zní jako prima námět na životopisný film. Znáte Tonyho Jaa. Thajský drtič kostí, novodobý Bruce Lee, chlápek, v jehož filmech údery opravdu bolí. Každé… (více)

Herec

Režisér

Producent

Filmy
2010

Ong Bak 3

2008

Ong bak 2: Pomsta

Scenárista

Filmy
2010

Ong Bak 3

Host

Související novinky

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

Čtvrtí Postradatelní mají zelenou

31.08.2021

Studio Lionsgate oficiálně oznámilo čtvrtý díl v akční sérii Postradatelní pod produkčním dohledem Millennium Media a Sylvestera Stalloneho. Vedle toho pak máme i první střípky obsazení. Kromě… (více)

Kdo si zahraje v xXx 3?

Kdo si zahraje v xXx 3?

02.01.2016

Ačkoliv to čekal jen málokdo, xXx: The Return of Xander Cage se pomalu stává realitou. Vin Diesel se opravdu vrátí jako závislák na adrenalinu, kterého rekrutovala FBI, a dokonce u toho bude i Samuel… (více)

Kurt Russell hlavním padouchem v Rychle a zběsile 8

Kurt Russell hlavním padouchem v Rychle a zběsile 8

15.09.2013

Ano, čtete správně, osmý díl. Ještě nedávno se mluvilo o tom, že sedmička, jejíž první klapka padla tento týden, bude posledním dílem série. Jenže těch bezmála 800 milionů dolarů, které utržila… (více)

Rychlá a zběsilá parta dostane zabrat

Rychlá a zběsilá parta dostane zabrat

27.08.2013

Diesel, Walker, The Rock a ostatní, kteří přežili šestý díl (ten je s tržbami téměř 800 milionů dolarů suverénně nejúspěšnějším zářezem série), budou mít co dělat, aby se ve zdraví dožili konce… (více)

Tony Jaa zešílel. Definitivně?

Tony Jaa zešílel. Definitivně?

02.06.2010

Dejme si trochu bulváru. Koneckonců, tohle zní jako prima námět na životopisný film. Znáte Tonyho Jaa. Thajský drtič kostí, novodobý Bruce Lee, chlápek, v jehož filmech údery opravdu bolí. Každé… (více)

Reklama

Reklama