Oblíbené filmy (10)
Notting Hill (1999)
Anglicky úsporná romantika, která bere za srdce a kdy se plní pohádková přání. Je tady plno jemného humoru, všechno spíš evropské a britské , než uřvaně americké. Dokonce i Julia je příjemná , příliž se neklátí a neodklopuje si hlavu v obrovském úsměvu. Jen na tiskové konferenci a tam je to na místě. Hugh Grant jeden z mých 10 ti nej , je zde přesně takový , jakého ho miluju. To je plachý chlapík s přiblblým úsměvem, přesně typ na nekonečné trápení z nešťastné lásky. Scéna, kdy on prochází stejnou ulicí, tržnicí a jen se okolo něj mění roční období a on je stále v depce je dokonalá . Tohle je fakt na emoce nejvíc. Jeden z mých nej.
Deník Bridget Jonesové (2001)
Láska nebeská (2003)
Je zbytečné tady vypisovat všechny skvělé herce a jejich výkony. jelikož se z tohoto filmu pro mě stala jednou z vánočních klasik , podívám se na to i v průběhu roku, tak za plnou palbu.
Slavnosti sněženek (1983)
Vesničko má středisková (1985)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Tenkrát na Západě (1968)
Všechno už bylo napsáno. O hudbě o režii, o hercích. Dokonalá kultovka, která ani po letech neztrácí takové to nedefinovatelné NĚCO, pro které budou další generace vyjeveně koukat, jak se dělá western. Pro nás ještě Špinarová navrch.