Hwaelos

Hwaelos

Petr Kuběnský

okres Brno
Sbírání střepů bosou nohou

36 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 9 16 24 31
    • 22.3.2017  19:06
    Rocco (2016)
    ****

    Oba režiséři zvládli natočit velmi dobrý dokument. Je z něho celkem zřejmé, že Siffredi se pokouší o sobě vytvořit celkem jednoznačný portrét - obraz člověka, který se pokouší bojovat se závislostí, ale který je ve své podstatě hodný, milující muž. Nakolik je tohle vidění sama sebe přesné, ví jen herec sám. Sympatické ale je, že filmaři mu v tom nejdou úplně na ruku - jeho slzavé monology o matce sice ve filmu ponechávají, zároveň ale citlivou prací s filmovými prostředky (střihem, kompozicí záběrů) tenhle obraz podvracejí, aby o něm mohl divák přemýšlet (viz např. záběr na mlčícího zamračeného syna, když se ho Rocco ptá, zda mu nevadí, co dělá). Zároveň jde o dobrou sondu do samotného pornoprůmyslu - místy hodně vtipnou (pohledy do zákulisí budování pornoscénáře, hloupoučké herečky, Roccův bratranec aka filmový packal), místy dost šokantní (Rocco dusící v dlouhém záběru mladou pornoherečku, která mu pak děkuje, protože je ráda za příležitost zviditelnit se v jeho produkci), ale především informačně celkem nabitou, ačkoli se tyto informace dostávají k divákovi celkem mimovolně. Režiséři si celkem dovedně poradili i s problémem, jak nebýt příliš vulgární v zobrazování, ale zároveň středobod tématu (porno) neponechat úplně mimo záběr (což by působilo krajně podivně). Skvělý je i závěr, kde se Rocco pokouší budovat své kariéře pomník svým posledním filmem, který naplní symbolikou, ale pár šikovných záběrů do zázemí jeho vzniku ukáže, že celé podobenství je vlastně jen simulakrem bez obsahu a myšlenky.

    • 13.3.2017  03:40

    Takhle si představuju ideální indie komedii - citlivou, nápaditě natočenou, bez zbytečného sentimentu, se zajímavou strukturou a fajn hudbou. Jak říká Dylan Moran: "Budete se smát, budete plakat, změní vám to život..." (z čehož sice odkapává ironie, ale minimálně smát se budete).

    • 11.3.2017  19:07

    Následují nějaké spoilery. Vlastně docela dost spoilerů. V tom filmu je všechno - drogově závislá nezletilá, kterou se z toho snaží vysekat mladý romantik, adolescentní holka, která uvěří na lásku, máma s neléčitelným tumorem i šťastné znovushledání rodiny u vánočního oběda. Tedy zkrátka vše, co by jiným filmům vystačilo na pět dílů. Zároveň jsou postavy sympatické a tak nějak ok zahrané a k tomu popkulturní narážky, které prozrazují, že scenárista čte fakt dobré věci (Raymond Carver, Brubakerův Criminal). Výsledkem je snímek, na který se dobře kouká a efektivně brnká na city, ale při jehož sledování máte pořád vzadu v hlavě, že se někdo snaží vážně hodně urážet váš intelekt. Dostáváte totiž něco, co v balení jakože indie filmů pod sloganem "mohlo by se stát i vám" vlastně celkem přesně kopíruje pravidla hollywoodského výplachu.

    • 10.3.2017  02:52

    Na to, jak (oprávněně, nutno říct) patetické téma to je, to Eastwood zvládl překvapivě civilně. Po Gran Torinu mám znova pocit, že se mu to podařilo díky drobným, prakticky nenápadným vsuvkám, které vlastně neposouvají děj, někdy se k němu ani bezprostředně nevztahují, ale dodávají tak příběhu hloubku a ukotvují ho víc v realitě (která ostatně nikdy není jen součtem toho, co je nezbytné k vyřešení problému). Co ale opravdu zaslouží vyzdvihnout, je mozaikovitý a nenápadně promyšlený způsob, jakým režisér skládá příběh. Začíná se pěkně odprostředka a postupně se přidávají další a další vrstvy a pohledy, které mají charakter flashbacku nebo flashforwardu, a velmi účelně základní kostru obalují materiálem. Je pro mě záhadou, jak dokáže tak neokázalé a skvělé drama natočit chlap, kterému je pětaosmdesát...

    • 3.3.2017  04:50

    Krystyna Krauze natočila dokument mapující Krylův život na podkladě písničkářské tvorby bez formálních výbojů, ale řemeslně poctivý. Zvládla se u toho vyhnout většině krylovských mýtů, stavějících na jeho zbožšťování, což je víc, než se podařilo většině jiných pokusů o Krylovu biografii v libovolném médiu.

    • 1.3.2017  23:12

    Příběh Revolveru na prodej vlastně není nic moc - zvlášť s ohledem na to, že jde o adaptaci předlohy Grahama Greena, který má na svědomí třeba scénář skvělého Třetího muže. Ale pár věcí na téhle vyprávěnce skvělých je. Nepříliš známý Alan Ladd hraje postavu neustále oscilující mezi hrdinou a antagonistou bravurně. Kamera Johna F. Seitze (zodpovědného za noirové klasiky jako Sunset Blvd., Pojistka smrti nebo Ztracený víkend) opravdu skvěle pracuje s kompozicí, rámováním a nezvyklými úhly záběrů. A především v práci se světlem a stínem, mlhou a dalšími optickými proprietami noiru je Tuttlův film určitou esencí žánrového vizuálu. Škoda jen nevyužitého potenciálu Veroniky Lake - kdyby její postava byla víc laděná do polohy femme fatale, celý film by to posunulo o řád výš, protože málokdo se na takovou roli hodí víc než ona.

    • 29.1.2017  02:08

    Divoký experiment s nejsmyslně promrhaným potenciálem.

    • 23.1.2017  04:04

    Přiznávám, mám slabost pro filmy, které adorují romantizující pojetí útěku z moderního světa k přírodě. Nesednou mi všechny, ale samotné téma je pro mě výsostně přitažlivé. Na Rossově filmu je obzvlášť sympatické, že thoreauovsko-setonovský ideál neidealizuje, ale naopak ukazuje i jeho stinné stránky, aniž by popřel samu premisu. Scénář Captaina Fantastica pak vyváženě balancuje mezi humorem a tragikou, road movie a rodinným dramatem a podepírají jej silné herecké výkony s Mortensenem v čele (který dobrou roli potřeboval jako sůl). Jedinou (ale zásadní) výhradu mám - stejně jako Camus - k uspěchanému a trochu zbaběle korektnímu závěru, který se snaží uspokojit všechny a vše harmonizovat.

    • 21.1.2017  18:18
    Sherlock - Série 4 (série) (2017)
    ***

    Moffatův věčný problém. Když vám moc lidí začne tvrdit, že jste génius, měli byste přestat poslouchat a vyhodit je z domu dřív, než tomu začnete věřit. Stalo se to už v Doctor Who - Moffat tam má jedny z nejlepších dílů (abych jmenoval jeden za všechny - Blink), ale taky má na svědomí zmatenou sérii s mrtvým astronautem. A Sherlock tuhle tendenci jen podporuje... Začalo to už ve třetí sérii, když po - ve všech ohledech skvělém - díle s Watsonovou svatbou přišel na scénu Magnussen. A čtvrtá série už je jen hřebíčkem do rakve. Dlouho jsem si lámal hlavu, v čem je problém. Podstatou celého Sherlockova světa je řešení problému. Jistě, sem tam se vyskytne nějaké nebezpečí, kterému je třeba čelit osobně, ale vždy je to síla osobního důvtipu, na níž kouzlo fikčního světa stojí. Sherlock zkrátka musí být vždy lepší a chytřejší, než všichni okolo. Plány protivníků musejí být komplikované a spletité, ale ne natolik, aby detektiv propadl zoufalství přemožen jimi. Zklamání z Magnussena pramenilo z toho, že Sherlock byl celou dobu jen ve vleku událostí, které nakonec nedokázal rozřešit jinak než vraždou. První díl čtvrté série detektivní zápletku zcela vypouští, aby dal vyniknout zmatenému pobíhání po planetě. V druhém díle se sice náznaky deduktivních sklonů objevují, ale jsou utopeny v halucinačním rauši, čímž opět nevítězí detektivní mysl, ale síla přátelství (?). Závěr patří kompletnímu WTF. Sherlock má sestru? A měl dalšího bratra, kterého si nepamatuje? Sestra je vlastně jen metaforou počítačového viru, který nakazí kohokoli, kdo s ním přijde do kontaktu? To nemá logiku. Ipso facto to nejde ani logicky vyřešit, takže se to vyřeší nelogicky - hrou, která víc než co jiného připomíná lacinou kopii Saw. Oceňuju roztroušené náznaky, jimiž si Moffat uhrabával cestičku k tomuhle příběhu v předchozích sériích, ale to je tak všechno, co se ocenit dá. Před několika lety by to snad působilo (v jiném kontextu) jako docela dobrá zápletka, ale po tom, co první dvě série Sherlocka do seriálové vlny vnesly, je to nutné zklamání, které divák nikdy neměl zakusit.

    • 20.1.2017  05:24
    Jedna noc (TV seriál) (2016)
    *****

    Dobrý konec? Leda pro kočku. Určitě ne pro Nasira, ani pro zabitou holku. The Night of je nepříjemně vtíravé drama, které jsem si musel postupně dávkovat. Už to samotné je pro mě určitou známkou kvality. K tomu připočtěme nejednoznačné, zajímavě vykreslené charaktery (z nichž vyčnívá jenom divný, nepříliš uvěřitelný zvrat v podobě poblouznění pákistánské právničky), skvělé herecké obsazení (Riz Ahmed a John Torturro FTW) a skvělou práci s návratnými motivy, ať už v podobě camera footage, bočních motivů (vracející se vyrážka) či v podobě drobných detailů (střípky jednotlivých scén, které se vracejí ve variacích). Samotná vražda, resp. její motiv a pachatel, představuje pozoruhodný MacGuffin svého druhu.

    • 7.1.2017  22:06

    Český překlad názvu je vlastně mnohem blíže celkovému vyznění filmu. Je to klasická věc od National Geografic - hodně působivých obrázků a informací málo - alespoň pokud máte v dané problematice nějaký elementární přehled. Tomu, kdo viděl třeba Goreovu Nepříjemnou pravdu (jakkoli lehce manipulativní), bude Before the Flood připadat jako vlažnej čaj. DiCapriovi věřím jeho zápal, ale ve své roli působí jako školáček, který se pořád ptá, jestli červená je opravdu červená. Což působí trochu hloupě, ale filmu to slouží k dobru, protože - jak se domnívám - jeho smyslem není ani tak do hloubky informovat, jako spíš alarmovat většinovou veřejnost, která na tématu dosud neměla žádný zájem. Poslat zkrátka emotivní zprávu, že (slovy Dylana Morana) "jsme jediný živočišný druh, který planeta posílá soustavně (a oprávněně) do hajzlu".

    • 5.1.2017  02:24
    České studentské revolty (TV film) (2016)
    ****

    Sommerová se zhostila svého úkolu dobře. Pravdou je, že konec roku 89 je zpracovaný o něco podrobněji a dynamičtěji než devětašedesátý, kde (logicky) není tolik dokumentárního dobového materiálu a někteří aktéři, kteří by mohli mluvit, už nežijí. I přesto by zřejmě z prvního dílu šlo vytěžit trochu víc zaplňováním kontextového vakua, což by bylo dobře s ohledem na to, jak málo se o tomhle momentu českých dějin ví. V druhém dílu naopak sledujeme cestu k vyvrcholení studentské revolty skutečně krok za krokem. Především je tu oproti jiným dokumentům, které se Sametové revoluci věnují, fokus zaměřený výhradně na studentské bouře a stávky, což je jinak (ve světle činnosti Občanského fóra) poměrně opominuté téma.

    • 4.1.2017  18:22
    Ye Wen 3 (2015)
    **

    Třetí pokračování Ip Mana dostalo nakládačku v podobě výměny režiséra a scenáristy. A je to vidět. Příběh nedává ani elementární smysl a vypadá to, jako by se u něho střídali líní scenáristi jako na běžícím pásu. Ip Man bojuje v první půlce se zvůlí "amerického imperialisty" v podobě Mike Tysona, který touží (proč proboha?) po získání budovy místní školy. Mistr a jeho žáci ji s pomocí tajemného drožkáře brání... tedy až do doby, kdy ji neubrání. Pak už najednou škola nikoho nezajímá a po jednom nedokončeném zápase zmizí ze scény i padouch Tyson. Drožkář mezitím zmlátí Ip Manova kamaráda, aniž by se kdo dozvěděl o tom, kdo byl pachatelem, což ale ve výsledku taky nikoho nezajímá. Žena hlavního protagonisty totiž dostane rakovinu a jako poslední přání si - zcela v rozporu s dosavadním odporem k bojovým uměním - přeje, aby její manžel přijal výzvu na souboj od drožkáře. A pak to skončí. Bohudík. Pokud je něčím třetí díl zajímavý, tak je to plné přiznání propagandistického záměru celé série. V prvním díle to ještě není tak vidět, protože místnímu divákovi chybí kontext, ale Ip Manův životopis je přiohnut, aby se stal symbolem boje proti japonské válečné okupaci. Z druhého dílu to čouhá o něco zřetelněji, neboť hlavním protivníkem hrdiny (a tedy i čínského lidu, sic!) je britský boxer v době koloniální nadvlády. Ovšem ve třetím díle se už nešetří slovy jako "americký ďábel", takže ideologická masáž může propuknout naplno. Samozřejmě bojová choreografie s Donniem Yenem v čele (mimochodem jediným opravdu slušným hercem celého snímku) je pořád skvělá, což je ale taky jediný důvod, proč tomuhle kousku věnovat pozornost.

    • 27.11.2016  20:36

    Řekl bych, že hodnocení nejnovější marvelovky se vždy odvíjí od toho, nakolik vás generičnost celého projektu už otravuje nebo ne. Mě, přiznám se, už trochu ano. Jak ale ukázal už Ant-Man, kreativní scénář (v mezích možností) a/nebo režie může ručičky vah vždy vychýlit. A to se povedlo i tvůrcům Dr. Strange - je to vtipné, má to nápaditou akci a samozřejmě, má to Cumberbatche. Co na tom, že za dva týdny si už nebudete vůbec pamatovat, o čem to bylo...

    • 18.11.2016  01:45

    Překvapivě velmi dobrá zábava, tak akorát balancující na hraně komična a dramatična. Herecké výkony a režie dost převýšily libovolný díl Harryho Pottera. Eddie Redmayne v roli tak trochu autistického čaroděje se předvedl vážně skvěle, ale film si pro sebe ukradly hlavně kreace dana Foglera s Alison Sudol (a pochopitelně i digitální hrabák).

    • 3.11.2016  00:21
    Luke Cage (TV seriál) (2016)
    ***

    Dávám po první sérii tři hvězdy, ale reálně je to někde mezi třemi až čtyřmi. Mám podobné výhrady jako ostatní - Luke Cage (a ještě víc Black Panther) vznikl jako odpověď Marvelu na poptávku po černém superhrdinovi, který bude v týmovkách reprezentovat určitý princip (a rasu). Jeho první komiksy tohle téma dost akcentovaly, což už z dnešního pohledu působí trochu směšné. Tvůrci seriálu se však rozhodli, že rasové téma bude jedním z high-lightů jejich díla a v zásadě je motivicky propojili s prvky blacksplotation, tedy sub-žánru, který je dnes konzumován spíše jako parodie (působící mnohdy kouzlem nechtěného). Místy je to zábavné (třeba, když to dá prostor pro cameo-vystoupení Method Mana), místy křečovitě patetické (jako v Lukově závěrečném proslovu na policejní stanici). Odhlédneme-li ale od toho, je sympatické, že se Luke Cage vydal cestou marflixovské Jessicy Jones, kde také hlavní hrdina není úplný übermensch, který řeší globální problémy lidstva v podobě útoku mimozemšťanů, ale spíš jde o tak nějak obyčejného člověka s vlastními problémy, jehož největším úspěchem je něco mezi zmlácením lupičů v obchodě a mařením obchodu s drogami. Tomu odpovídá i mikrosvět jedné čtvrti, kde se většina příběhu odehrává a povaha záporáků, kteří jsou mimochodem zapamatovatelnější, než kdokoli z marvelovského filmového univerza.

    • 31.10.2016  01:19
    Besídka divadla Sklep (divadelní záznam) (1991)
    *****

    Tohle je jiný kafe než trefné a přesně vypointované gagy z nejznámějších sklepáckých show (Pumelice, Katovna, Mlýny). Tohle je absurdita. Žádné divadlo, jen dadaistická anarchie. Hodně pak záleží, jak se k tomu divák postaví. Čeká-li humor v tradičním slova smyslu nebo nejdejbože satiru (nebo vlastně cokoli postaveného na příběhu), bude zklamán. Pokud se ale dokáže bavit nezmapovanou krajinou za hranicemi nonsensu (opravdu nedokážu pojmenovat onen pramen zábavy, na jehož vlně jsem jel), je to svým způsobem geniální.

    • 28.10.2016  21:34
    Věra 68 (2012)
    ****

    Jako dokument to není dvakrát informačně obsažné, ale jako charakterový portrét funguje Věra 68 velmi dobře - dokonce i pro lidi, které sport vlastně moc nezajímá.

    • 12.10.2016  16:36
    Supergirl (TV seriál) (2015)
    *

    Supergirl neměla nakročeno špatně. Když zacházíte s postavou, která je jen vývarem z jiného superhrdiny, musíte být buď zatraceně kreativní, anebo vyměnit kontext, aby z výsledku něco kloudného bylo. Dojem, který ve mně zanechal první díl, by takový, že trvůrci zvolili variantu č. 2 a namísto patosu přidali humor a nadsázku. Po pár dílech bylo ale jasno, že jsem se fatálně zmýlil. Zápletky jsou tuctové, zpracování levné a bez atmosféry, příběh generický, patosu vrchovatě. Škoda. Melissa Benoist byla celkem sympatická žába.

    • 10.10.2016  04:51

    "We are the bad guys, that's what we do", říká Harley Quinn a krade přitom kabelku. Tak se na to podívejme. Seznam provinění: 1. padouch nezastřelil Batmana, protože má rád dceru, 2. holka, co si neumí vybrat vhodného partnera, 3. je ošklivec s dobrým srdcem, 4. týpek neumí zacházet s ohněm, 5. holka, co se nenaučila anglicky, 6. týpek se naučil anglicky, ale má hroznej přízvuk. Panečku, to je soupiska zločinců. Ze všech se navíc stanou kámiči, protože je spojí úkol zachránit Zemi, i když k tomu nejsou nucení. Představuji vám film "Justice League of... wait, what?" Suicide Squad v komiksovém podání řady New 52 má sice ke kvalitní četbě daleko, ale aspoň nepředstírá, že jsou hlavní hrdinové jen partou zvrácenejch vyvrhelů. Ayer dodal akční podívanou, kde na nějaké představování postav není místo, střílečka začíná už po půl hodině a pokračuje následujících 90 minut. Střih je svižnej, muzika nepřestává hrát a herci jsou fajn, takže to nepřepnete, ale na konci si budete říkat, že to vlastně nedává moc smysl. Ale co, byl tam Joker, ne? Protože kdyby tam nebyl, tak by přece... tak by se přece nic nestalo?

    • 21.9.2016  01:58
    Creed (2015)
    ****

    Co říct, Coogler ani Jordan svým filmem Rockymu ostudu neudělali. Vlastně naopak, je hrozně příjemné, že jak Creed, tak poslední Rocky se z testosteronových mlátiček vrátili k poctivému základu uvěřitelného lidského příběhu prvního dílu.

    • 12.9.2016  00:02

    "Good trick works on so many levels..." říká Morgan Freeman a má pravdu. Stejně jako špatný film na spoustě úrovní nefunguje. Tady nefungují už základy filmařiny, což zřejmě supluje neustále popojíždějící kamera se snahou nahradit soudržnost pocitem dynamiky. Jenže dynamiku nemá samotný scénář, který nahradil spektakulárnost a překvapivé momenty levnou, cheesy gangsterkou bez snahy o divácký mind-blowing. Zdaleka nejsmutnější je, že ani základní jiskření a špičkování hlavních postav pomocí cynického humoru nezůstalo. Namísto toho je divák svědkem pokusů o dojemné utužování party, z něhož se tak maximálně zvedá kufr.

    • 6.9.2016  04:56

    Inside Job je použitelný jako "doplňková četba" k The Big Short, ale dosti dobře obstojí i sám o sobě. Poskytuje velmi dobře uspořádaný soubor informací, který zachycuje finanční krizi v souvislostech od jejích příčin až po současný stav. Poslední kapitoly jsou ostatně nejvíc znepokojující, protože svědčí o takové prorostlosti politického systému a finančního sektoru, že z toho vstávají vlasy hrůzou na hlavě. Fakt, že velká část strůjců krize (z nichž žádný nebyl stíhán) zastává vysoké posty na místech, kde se rozhoduje o regulaci trhu a jeho dalším vývoji, je doslova alarmující. Ostatně nejvíc vypovídající částí dokumentu jsou ty pasáže, kdy titulek suše oznamuje "XY odmítl poskytnout rozhovor pro účely tohoto filmu". Doporučuju srovnání s některými komentáři Johna Olivera a vlastně (s jistou rezervou) i s politickým pozadím House of Cards (vliv lobbystů a donátorů na politické rozhodování).

    • 5.9.2016  03:15
    American Crime Story (TV seriál) (2016)
    ****

    Vzpomínáte na všechny ty fantastické právnické filmy 90. let, v nichž slavná tvář (Tom Hanks!) vyhrál případ po tvrdém boji za spravedlnost po třetím stání? Stalo se tak díky jeho neúnavné dřině, reprezentované krátkými prostřihy na jeho horlivé studium precedentů a překvapivým odhalením zásadního důkazu těsně před koncem... Tak přesně taková první série American Crime Story... není. Zůstávají jen ty devadesátky. Proces trvá rok a hrozně se vleče. Větší roli než důkazy tu hraje mediální pozornost a poddružné věci, jako kdo o kom napsal knihu nebo jaké je barevné složení poroty. People v O. J. Simpson po filmařské stránce neoslní a každý díl není zrovna nabitý zvraty, ale tvůrci jinak s tématem zacházejí docela šikovně. Uplatňuje se tu přístup známý už z The Wire, která zpracovávala jeden problém, ale dala mu vícero odstínů díky odlišnému zaměření té které série. ACS se snaží o podobnou věc, jen v menším měřítku. Je tu díl věnovaný frustraci poroty, díl zaměřený na race-card a další díl zaobírající se nahrávkou, která může kompromitovat samotného soudce. Jsem hodně zvědav, co přinese další série...

    • 23.8.2016  02:55
    Noc a mlha (1955)
    ***

    Noc a mlha představuje dnes už dosti známé záběry z koncentračních táborů a ukazuje tak realitu tamnějších hrůz, která v padesátých letech - ještě deset let po válce - nebyla mnohým známa (ačkoli příležitost diváci dostali např. už v roce 1945 ve Wilderových Mlýnech smrti). Děsivost Resnaisem editovaný materiál neztrácí ani po letech, ačkoli sílu pramenící z němého úžasu už trochu ano. Připočteme-li naprosto nevhodně zvolený hudební doprovod (stejně tak by šel použít rozjuchaný swing), působí snímek spíše jako dobová než nadčasová záležitost.

    • 22.8.2016  05:29

    Nebudu lhát, nerozumněl jsem ani po výkladu Margot Robbie ve vaně, ale možná to bylo částečně právě tím, že šlo o Margot Robbie ve vaně. Základní kontury příčin velké krize ale z tohohle důležitýho filmu pobere každý. Adam McKay to divákovi nijak neulehčoval, na druhou stranu si ani moc nedokážu představit, tak by takové téma šlo zjednodušit. Ale alespoň přidal nějaké podvratné elementy do vyprávění, které to celé udělaly zábavnější podívanou. Vlastně jsem ještě asi neviděl tak skvěle použité brechtovské efekty jako tady.

    • 19.8.2016  07:00

    Po překombinované, barvotiskové a velmi hloupé Budoucí minulosti už mohl Singer jen příjemně překvapit. A to se mu nakonec povedlo. Ne, že by přišel s něčím světoborným - příběh Apokalypsy je předvidatelný, hodně přímočarý a plný nerealistického CGI. Ale tah na branku to celkem mělo.

    • 15.8.2016  00:50

    Jak píše Exkvizitor - je to určité zklamání. Screwball comedy, které chybí balls, nulové jiskření mezi ústředním párem a především zoufalý scénář, který je spíše než příběhem jen sledem vzájemně se podobajících scének s malým tahem na branku. Zvlášť ve druhé půli je znát, že scenáristům dělalo potíže oprostit se od zaběhané formule "You cannot stay here, you're not bride." - "Yes, i'm." - "But, you're man!" Od kombinace Hawks + Grant by člověk čekal víc...

    • 12.8.2016  01:45

    Nejsem animákový nadšenec, ale Zootropolis příjemně překvapila. V podstatě si půjčila vzorec vyprávění oldschoolových detektivek, nebo ještě přesněji - filmů noir, a obalila je docela vkusným humorem a trochou zamaskovaného poselství o snášenlivosti určeného dětem.

    • 8.8.2016  19:05
    Prach a broky (amatérský film) (2015)
    ***

    Ve stručnosti: námět skvělý, hlášky dobrý, souboje velké plus, hudba výborná. Zvuk k nesrozumitelnosti špatný, herectví a pronášení replik smutný, režie a kamera slušný průměr na amatérský film, ale jinak neinvenční. Hodně by tomu pomohl lepší scénář a herecký kouč. Ztráta času to určitě nebyla.

<< předchozí 1 2 3 4 9 16 24 31
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace