Poslední recenze (106)
Terminator Salvation (2009)
Christian se toho zhostil ještě lépe, než jsem původně očekával. Krásně měl u mě nakročeno od dob batmana, ale tady to dorazil. Dokonale se vžil do role zachránce světa a ikdyž mám Arnolda dost rád, musíme snad všichni uznat, že už je poněkud starší generace a tuhle roli by jen stěží zvládl. Ostatně tuším, že i jeho malá sestřička něco takového podotkla po premiéře. Ikdyž na drobnou nesmyslnost (jak může rádiem přivolat robota, ale odpálit půlku minového pole a asi tuny olova vystřílet do vzduchu s něma nehne) jsem si ho maximálně užil. Při západu odlet v helikoptéře, obětování pro lepší budoucnost, milostná zápletka, exploze (až jsem se koukal, jesli to nerežíroval Michael Bay) a samozřejmě první úder do Arnoldovy tváře s následným otočením hlavy. Prostě vše, co jsem čekal jsem dostal. Ale nic navíc... :)
Titanic (1997)
Příběh o lásce a bolesti...
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Opravdu jsem nechtěl, ale prostě nemohl jsem se nesmát. Trapná zápletka, trapné romantické scény, vlastně až na pár efektů nic než nic a nic, ale já se přesto bavil. Občas Noah prostě vypustil hlášky, které stáli za to. Ikdyž na druhou stranu, jakej je rozdíl mezi tímhle a Spielbergovým Inianem Jones?...