Poslední recenze (4)
Noční můra v Elm Street (2010)
Tak takhle tragickej remake jsem dlouho nevidel. Zniceni kultovni postavy :-(
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
První půlka filmu dobra. Druha zbytecne natahovana predvidatelna a jen samy kecy.
Stáhni mě do pekla (2009)
Horor jak z 80 let, vseho vsudyjsem se lek asi dvakrat a spis mi to prislo vtipne. 2 * a to s odrenejma usima.