zputnik

zputnik

Petr Čaník

okres Nový Jičín
homo cinematograficus

homepage

Twitter: PetrCanik

287 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
    • 7.1.2007  20:20

    Stručně a úderně, tj. bezvadně. Žádné zbytečné protahování či polopatistické seznamování diváka s tím, co a jak. Žádné půlhodinové "rozjezdy pro hvězdy". Prostě nářez od 1. minuty do konce. Navíc to, že se mršky pohybují rychleji než je zdrávo (pro ně, oběti i diváka), přidalo filmu šílené grády. Jasně, není to Kurosawa, ale i divák chtivý inťošských zážitků chce jednou za čas pořádně pročistit mozek, zasmát se nad pár hodně povedenými frky, zkonzumovat nějaký ten pop-corn a k tomu popít dobrou colu. Tak co řešit víc? Shrnuto a podtrženo: Jeden z mých hodně oblíbených filmů... z těch, které si pouštím pro čistou zábavu, asi jeden z nej.

    • 27.8.2006  11:39

    Věřím, že svými 4/5 nebudu mezi všemi těmi 5/5 hodnoceními šmahem považován za nelidu, necitu, antiamerikanistu, anticocalistu, antimcdonaldistu a "last but not least" teroristu. ;o] Na snímku velmi oceňuji jeho civilnost, autenticitu a jakousi (v nejlepším smyslu slova míněnou) ordinaritu. Snímek mi zas a znova dokázal, že zapůsobit na city se dá i bez vlajek, zbytečných proslovů podmalovaných kdejakou symfonickou hudbou apod. Shrnuto a podtrženo: Vzhledem k obětem a pozůstalým citlivě natočený film o událostech, na které bychom neměli zapomínat.

    • 14.5.2006  01:23
    Michael Jackson: Thriller (hudební videoklip) (1983)
    *****

    Když tak divák dnes sleduje tento kultovní a bezchybný videoklip s mladičkým Jacksonem, bezchybnou choreografií, skvělým scénářem a zpracováním, nezbývá mu než si říct: "Jak futuristické." Ano, má recht; proroctví se naplnilo.

    • 28.1.2006  17:25
    Saw 2 (2005)
    ****

    Předně: není to čistých 80%, spíše mírně pod. Celý film se pro mě vyvíjel k dobrému a mírně nadprůměrnému filmu. Závěrečná pointa to však celé "zkomlikovala". Závěr filmu se svými zvraty je natolik vydařený, že *** je dost málo, ale **** bohužel stále moc. K samotnému filmu. Obsah je velmi povedený a vypointovaný závěr imho nepůsobí tak "zprstuvycucaně" jako v jedničce. Ve filmu mě občas rušila jakási klipovitost některých (především silně vypjatých) momentů. Imho to rušilo a bohužel nesplnilo účel, tj. vyhecovat emoce. Shrnuto a podtrženo: Kvalitní zástupce současné vlny thrillerů. Nebýt prvoligového Fincherova kousku SEDM, pak bych na SAW koukal ještě jinak.

    • 12.1.2006  08:18
    Bílé sny (1987)
    *

    Některé věci se imho hodí více do galerií než na filmové plátno. Tento kraťas mě o tom bezezbytku přesvědčil. Nemám ani ň proti tvorbě paní Šperkové - imho její předměty uháčkované z drátů jsou krásné. Ale udělat z toho film (byť krátký)?

    • 9.1.2006  21:11
    Poltergeist (1982)
    ***

    Na to, že POLTERGEIST nemá ani celé 2 hodiny, se mi tento Spielbergův kousek neskutečně táhl. Neodpustím si parafrázi slov "Pánů Sklepáků", že "tento film má jeden zásadní problém - je příliš dlouhý... a kdyby byl i o polovinu kratší, byl by stále příliš dlouhý." ;o) U Spielberga mám tento problém u více filmů - někdy se bohužel nedokážu zbavit pocitu, že některé imho nastavované věci nám Steven servíruje především proto, aby ukázal čemu novému se zase přiučil. ;o) Stejně tak je pro mě malou záhadou 3 nominace na Oscara, a to v oblastech, které mi v tomto filmu připadaly jako imho jedny z nejslabších - hudbu bych si dokázal představit v řadě jiných filmů, do POLTERGEIST (resp. do hororu) se mi však ani za mák nehodila. Vizuální efekty mile překvapily v pár momentech. Ve chvíly, kdy však měly budovat napětí a strach, jejich klady skomíraly a já si připadal jako při sledování z-komedie. Samostatnou kapitolu pak tvoří některé/mnohé repliky - v některých chvílích se mi nechtělo věřit, že POLTERGEIST není béčko, ale Spielberg. Ale ať jen nekritizuji... tento film není zas tak špatný. Má pár hodně silných momentů - bohužel to však nejsou ty, které měly být pro tento film těmi elementárními. Přijde mi, že v době natočení tohoto Spielbergova kousku vznikaly již podstatně podmanivější a hororovější horory. Shrnuto a podtrženo: Imho průměrný horor s pár hodně silnými momenty a závěrečným morálním apelem k developerům všech zemí světa. ;o)

    • 19.12.2005  09:16

    Téma posunu v čase mám rád. Když se k tomu navíc přidá obsazení Adriena Brodyho do hlavní role + zajímavá zápletka + závěr filmu, který jsem si vcelku intenzivně prožil, tak by to vše nahrávalo na vysoké hodnocení. Ovšem pak zde byli věci, které mi tak nějak drhly. Některé sekvence (především spojené s přesunem v čase) mi připadaly tak nějak filmařsky nedokonale zvládnuté. Chvílemi mi navíc přišlo, že film ztrácí potřebné tempo a je až přiliš poklidný. Shrnuto a podtrženo: Dobrý film, který však imho měl na víc. Výsledný ortel - 70%.

    • 15.12.2005  10:33
    Duch jezera (2004)
    *

    Normálně jsem k filmu jako fenoménu tolerantní, minimálně toleruji kdejakou zhůvěřilost, ale u DUCHU JEZERA si nemůžu pomoct: toto je imho kravina na n-tou. Scénárista asi zakoupil nějakou šablonu na levném scénáristickém webu, navíc snad nějakou free-verzi. Nemám pro to jiné vysvětlení. ;o] Postavy jsou šablonovité jak z venezuelských telenovel; napínavé sekvence se nanejvýš vyrovnají krevtuhnoucím scénám z Milerových KRTEČKŮ. Jediným pozitivem (omlouvám se za tak silný výraz) je pointa - ta je aspoň překvapivá. Jináč je to chvílemi k smíchu, chvílemi k pláči. Shrnuto a podtrženo: Dnešním večerem jsem radikálně revidoval svůj vztah k hollywoodským teenagerovským vyvražďovačkám. Pokud jsem k nim byl do této chvíle příkrý, tak tímto večerem se vše mění... minimálně si jich začínám více vážit. ;o]

    • 15.12.2005  03:40

    Není žádným tajemstvím, že na posledním albu U2 opět řádně přitvrdili. Je o to potěšující, že koncert v Chicagu se valí jako lavina v podobném tempu. Rocková show, která jede od samotného začátku, je rockově nadupaná, plná hitů a pecek + skvělou ukázkou, jak může band "komunikovat" se svým vděčným publikem. Bono - byť by si imho mohl občas odpustit některé své "politicko-mesiášské pózy" ;o) - je v tom nejlepším smyslu slova showman. Dokáže uvést lidi do varu - viz za všechny například skladba Elevation, kdy pomalý a vrnivý začátek vystřídá zdrcující rockový nářez. Vedle geniální show potěší (a neprudí) ani Bonovy projevy k chudobě, lidským právům či pomyslnému "návratu člověka zpátky na Zem". Opravdu nevím, co vychvalovat dříve - jde o koncert s kopou vrcholů (viz například Coppolovsky apokalyptický závěr skladby Love and Peace or Else s Bonem doslova rubajícím do bubnů a s davem v extázi ze zvukové orgie). Možná, že má tento živák dokonce jen jeden jediný velký vrchol - začínající přibližně ;o) první sekvencí a končící sekvencí poslední. Shrnuto a podtrženo: Myslel jsem si, že živák z Bostonu hned tak něco nepřekoná; jsem rád, že jsem se mýlil. Potěší i odkazy na kultovní chicagské bardy Smashing Pumpkins (skladba Electric Co.).

    • 2.12.2005  10:02
    Nenávist (2004)
    ****

    Dle mého je NENÁVIST další snímek z ranku výborně zpracovaných remaků, kdy originál zůstává zastíněn překopanou verzí. Oproti japonským verzím (aspoň těm, které jsem viděl) je toto zpracování svižnější a celkově propracovanější. Pokud je přizpůsobeno euro-americkému publiku, tak bych to neviděl jako extra velký problém. Toto zpracování totiž není úlitbou "pasivním divákům". Stále jde o snímek, u kterého musí být divák dostatečně vnímavý, aby mu neunikly souvislosti a neztratit se v kaleidoskopu nesynchronně poskládaného příběhu. Nemám co dodat; snad jen: výborně vypointované lekačky, oproti japonským verzím imho lepší zpracování a forma. Snad jen Toshio - jehož zamňoukání se nadobro stalo mou noční můrou ;o) - není tak extrémně děsivý jako v předchozích verzích; je "jen" hodně děsivý. Shrnuto a podtrženo: Remake KRUHu pro mě zůstává i nadále nepřekonán, ale i tak se NENÁVIST nemá za co stydět.

    • 26.10.2005  22:23

    Asi je mé hodnocení dost ovlivněno tím, že mám více než pozitivní vztah (a až slabost) k sociologii. Tato sociologická sonda do hodnot, představ a přání jednotlivých respondentů je totiž přesně "můj šálek kávy". Průřez všemi možnými představami o životě, a to od těch nejmenších cvrčků... až po ty, kteří mají svůj zenit už dávno za sebou. Shrnuto a podtrženo: Kraťas, který mě dostal svou lidskostí a hloubkou. Vynikající filmový materiál k zamyšlení, který mi více než cokoliv jiného ukázal naši pomíjivost.

    • 21.10.2005  08:57

    Na jedné straně ze snímku UNAVENI SLUNCEM vyzařuje pohoda a bezstarostnost letních dní... o to více pak vyniknou a zařezávají se pod kůži absurdní a tíživé momenty ze života v tomto historicky reálném Absurdistánu. Michalkovem skvěle zvládnuté drama, které pro mě bylo chvílemi naplněné Bergmanovským feelingem, chvílemi jsem se skvěle bavil, chvílemi mě mrazilo v zádech... celou dobu jsem se však kochal bravurními hereckými výkony, skvělou atmosférou, nádhernou scenérií... a hlavně mi bylo tak nějak smutno z toho, že i toto se dělo a může dít hluboko ve vesmíru. UNAVENI SLUNCEM je pro mě prostě film, který mě přesvědčil, že fízlovství a beznaděj nemusí být vůbec představeny napřímo, a přesto je člověk vnímá jako reálné a přítomné. Nejednoznačné a o to více reálné postavy, které tu více/tu méně věří v "sovětskou rajskou vlast" a svého vůdce, uvědomují si všechny absurdity s tím spojené a tu více/tu méně jsou tlačeny k jednání, které tyto absurdity plodí a podporují. Shrnuto a podtrženo: Drama geniálně herecky zvládnuté, pomalé a s důrazem na pohodu... přesto však veskrze a každým coulem tíživé.

    • 19.10.2005  19:29
    Dva muži a skříň (studentský film) (1958)
    ****

    Nezbývá než přitakat dwiemu a jeho komentáři. Polanského kraťas je naplněn - resp. bodá - svou zvláštní atmosférou. Na jedné straně je snímek z větší části podbarven pohodovou jazzovou/loungeovou hudbou. Stejně tak dva hlavní protagonisté jsou "od přírody" pohodáři a veselí freaci. Je pak až s podivem, že se ve svém okolí setkávají s tak podivnými týpky (vandalové, floutkové, opilci, vrah/zabiják etc.). U snímku DVA MUŽI A SKŘÍŇ musím zdůraznit jednu nespornou kvalitu: výbornou práci s obrazem - geniální kompozice obrazu, která by stejně tak dobře mohla fungovat i v případě jednotlivých statických snímků. Shrnuto a podtrženo: Snímek, u kterého nebudete příliš chápat a vědět, proč se co děje a proč jsou "lidé z okolí" takoví jací jsou. Snímek, který stojí za shlédnutí.

    • 19.10.2005  18:57
    Lampa (studentský film) (1959)
    ****

    Kráťas o jednom starém dřevěném krámku na dětské panenky, v něm pracujícím stárnoucím řemeslníkovi... a "přínosům" elektrifikace. Roman Polanski si v tomto snímku skvěle pohrává s kamerou - ta najíždí všemi směry a postupně nám představuje celý prostor + starou petrolejovou lampou, která kvůli elektrifikaci neodbytně patří do starého železa. Film má zvláštně děsivou atmosféru, která je celá budována jen a jen nastupující disharmonickou linkou, prapodivnými hlasy a záblesky světla. Shrnuto a podtrženo: Príma kraťas tehdá začínajícího Romana Polanského.

    • 9.10.2005  22:01

    Sladký, hořkosladký nebo hořký život? Sám vám vlastně nevím; a po tomto snímku si v tom jsem jistý ještě méně. DALKOMHAN INSAENG je majstrštyk; majstrštyk z ranku filmů o mafiánech a pomstě. Čekal jsem (sice) podstatně více kombinace aka OLDBOY či Kim Ji-woonův předešlý opus JANGHWA, HONGRYEON, ale to, co přišlo na závěr, předčilo všechny mé představy. Přímočarý, nekomplikovaný a dějem jednoduchý snímek, který sice není založen na překvapivých pointách, ale kterému to ani v tom nejmenším neubírá na kráse. Shrnuto a podtrženo: Nečekejte překvapivé pointy, ani akci od prvního filmového políčka do posledního... a myslím, že i přesto budete z tohoto snímku paf. Co říci závěrem? "Jednu pozdní podzimní noc se učedník s pláčem probudil. Mistr se ho tedy zeptal: "Měl jsi noční můru?" "Ne." "Byl to smutný sen?" "Ne," odpověděl žák. "Měl jsem sladký sen." "Potom proč tak smutně pláčeš?" Žák potichu odpověděl, utíraje si přitom slzy: "Protože sen, co jsem měl, se nikdy nenaplní.""

    • 25.9.2005  18:42

    MALJUKGEORI JANHOKSA - to je pro mě ideální skloubení linky romantiky, napětí, drámy, sociální sondy atd. A to vše tak perfektně drží pohromadě, že nejde než dát plné hodnocení. Navíc, tento jihokorejský snímek ve mně v několika scénách evokoval britský snímek PINK FLOYD: THE WALL. Není sice tak experimentální a artový (on vlastně takový vůbec není), není ani hudební/muzikálový, ale svou kritikou poměrů školského systému si s Pink Floyďáckým "nastavováním zrcadla" může v mnohém podat ruku. Shrnuto a podtrženo: Výborný film, u kterého si do poslední chvíle nemůžete být jisti, zda-li budete plakat dojetím nebo smutkem. A úplný závěr filmu? Imho - takový je skutečný život.

    • 25.9.2005  02:36
    Geomi sup (2004)
    *****

    Vynikající potemnělá záležitost od našich šikmookých šikovných jihokorejců. Sakryš, znovu musím smekat před jejich schopností napsat silný a chytrý příběh zabalený do skvělé kompozice, hudby, hereckých výkonů etc. GEOMI SUP navíc o to více překvapí srdce a mysl náročnějšího(?) euro-amerického diváka, protože v lecčems skutečně připomíná Lynchovu tvorbu (bez toho však, aby to divák po shlédnutí uzavřel úvahou "kdo koho kopíroval"). GEOMI SUP prostě patří do TĚCH mysteriózních a potemnělých filmů, do kterých patří i David Lynch... a o to více se v GEOMI SUP může divák blaženě rochnit. Shrnuto a podtrženo: Vynikající film, který přináší nové a nové zážitky a dříve nepovšimnuté detaily při dalších a dalších shlédnutích.

    • 25.9.2005  02:12
    Ju-on 2 (2000)
    ****

    JU-ON 2 je pro mě osobně o třídu výš než první JU-ON. Mám sice vůči "dvojce" pár výhrad: 1. vcelku nepochopitelné vložení závěrečných x minut z "jedničky"; 2. práce s kamerou byla stejně jako v "jedničce" občas na úrovni lepších dílů z předrevolučních kultovních ;o) BAKALÁŘŮ... ale současně musím uznat, že atmosféra byla chvílemi patřičně hustá a že od té doby je pro mě mňoukající chlapec s bílou tváří synonymem být podělaný strachy. Shrnuto a podtrženo: K dokonalosti toho JU-ONu ještě dost chybí, ale měřeno schopností traumatizovat a zanechat nepříjemné pocity jde o dost dobrý film.

    • 5.9.2005  22:58

    U JIGUREUL JIKYEORA! snad musí zaplesat srdíčko nejednoho člena Vesmírných lidí. ;o) Síly zla a temna, síly dobra... sice nám to pán režisér a scénárista v jedné osobě kazí tím, že jde pravděpodobně jen o výmysly choré mysli, ale co naplat. Androméďané útočí, šéf místní chemičky je asi jedním z nich, dokonce jejich guru, tak co řešit víc... Ale vážně: jestli evropané mají fantasmagorické DELIKATESY, pak jihokorejci se mohou pochlubit (doslova pochlubit) svým JIGUREUL JIKYEORA! Film, u kterého si nemůžete být jisti ničím; nevíte, jak to vlastně nakonec skončí... kdo má vůbec pravdu, kdo je nakonec tím zlým a hodným (v tomto směru nabývá tento snímek nesmírné myšlenkové hloubky) atd. Navíc vše bravůrně natočeno + s typicky asijským bonusem v podobě zobrazovaných "chuťovek"; sakryš, kde ti jihokorejci furt chodí na ty nápady, jak někomu ztrpčit nebo zkrátit život? Shrnuto a podtrženo: Váhám mezi 4 a 5 hvězdičkami; něco mi v tomto snímku chybělo, něco přebývalo. Příště snad zvýším. Jestli ovšem už nebude pozdě... ;o)

    • 5.9.2005  09:14

    Ty jednotlivé Wallacovy vynálezy si o to prostě koledovaly; jsou příliš geniální na to, aby zůstaly bez povšimnutí. Navíc se kolem nich vždy něco semele... a tak: nenatočte na to aspoň nějaké kraťásky. Ono "kraťásky" používám cíleně; více než o krátké filmy jde o několik doslova kratičkých skečů, v nichž se to vždy točí kolem nějakého toho Wallaceova vynálezu. Shrnuto a podtrženo: Zábavné a šíleně legrační. Nutno však brát spíše jako vyhrávky než jako seriózní krátké filmy.

    • 3.9.2005  10:09
    Ju-on (2000)
    ***

    Na JU-ON jsem byl dost zvědavý - ódy na originalitu, parádní lekačky atd. se pěly široko, daleko. A jak jsem s JU-ON dopadl? Mé pocity? 1. Zážitek z filmu mi nepokazilo nadměrné očekávání. 2. Bez ohledu na bod 1 se dostavilo mírné zklamání. JU-ON není špatný film - je zajímavě natočený, má hlavu a patu... ale když já se u něho taaakhle nudil. Byl táhlý a nudný; a bohužel to nezachránilo ani těch pár lekaček, které navíc a bohužel taky nepatřily k těm infarktovým. Shrnuto a podtrženo: Není to špatný film, ale imho nevýrazný, chvílemi táhlý a bez pořádných lekaček. Výsledný ortel: 70%.

    • 2.9.2005  13:55
    Shutter (2004)
    *****

    Tak z této thajské záležitosti jsem vcelku dost paf. Nečekal jsem moc... a dostal jsem vrchovatě. Parádní lekačky, silný příběh, který (až na pár momentů) ani moc nedrhne. Dlouho už jsem se tak parádně nebavil a nebál... navíc postupně odhalované tajemství proč, jak, kdo tomu všemu dává smysl a jakousi hloubku. A ještě k lekačkám: samozřejmě je to věc silně subjektivní - záleží na osobě, rozpoložení etc. - ale ty ze SHUTTER mě fakt vytáčely na maxi-míru. Shrnuto a podtrženo: Vynikající horor, který má pár chybiček... ale ty mu určitě za všechny ty parádní lekačky rádi odpustíte.

    • 30.8.2005  11:05
    Malaton (2005)
    *****

    Výborný a civilně pojatý snímek, který zahřeje na srdci, dojme a současně dodá kvantum životní energie. Přiznám to: mám slabost na filmy s autistickou tématikou, ale zároveň moc nemusím filmy ze sportovního prostředí. MARATHON mě však dostal. Ani trochu mi zde sportovní prostředí nevadilo... a se zpracováním tématu autismu jsem byl více než spokojen. Skvěle a realisticky vykreslené (možné) uvažování autistického dítěte/mladíka: obtížná socializace a chápání našich norem (prdění, "problém" na bazéně atd.), okouzlení vodou, fixace na rituály + navyklé postupy, schopnost vnímat úžasné detaily života, které nám "normálním" prosviští myslí a mnohdy si je ani zbla neuvědomíme. Současně musím pochválit to, že tento opus zaměřuje pozornost nejen na samostného autistického chlapce, ale také na jeho rodinu a jejich společné soužití. Shrnuto a podtrženo: Vynikající film, který společně s BYL JSEM PŘI TOM považuji za absolutní vrchol filmů s autistickou tématikou.

    • 30.8.2005  09:42

    Úvodní půlhodina KURSU SEBEOVLÁDÁNÍ pro mě definuje můj oblíbený styl filmového humoru - suchý, inteligentní, vybuchující jak nabroušená tchýně... bezva. Poté však přichází zklidnění; na můj vkus až příliš velké zklidnění.... bojím se napsat: nudná část filmu. V této části se sice tu a tam objevují silné pasáže a skvělé vtípky, ale snímek už nedosahuje úvodního svižného tempa. Formální stránce nemám co vytknout; je filmařsky dobře zvládnutá, s výbornými hereckými výkony. Adam Sandler mi opět dokazuje, že se umí skvěle zhostit své role (jen se prostě dostat do toho správného filmu - viz například OPILÍ LÁSKOU) a je tím pro mě jakýmsi druhým Jimem Carreym. Stejně tak dobré herecké výkony podávají Jack Nicholson či roztomilá Marisa Tomei. Shrnuto a podtrženo: Príma komedie, která sice nepatří k tomu nejlepšímu, ale mě rozhodně nezklamala. Výsledný ortel: 70%.

    • 25.8.2005  08:58

    Němá groteska s prostým dějem o tom, jak tlupa policistů nahání psa, který si od řezníka "půjčil" kus masa. Snímku nechybí typické atributy policajtské honičky - všudypřítomné pendreky, atypický běh tolik typický pro němé grotesky, padání, kotrmelce a další (na dnešní dobu rádoby) skopičiny ze strany policistů. Dnes koukatelné především pro dobu svého vzniku. Na snímku zaujmou také pokusy o různé mystifikace diváka (lezení po baráku, pobíhání po střeše) - svou schopností mystifikovat však opět poplatné své době. Shrnuto a podtrženo: Příjemná groteska, u které se imho člověk pobaví tehdy, pokud má stále na mysli dobu jejího vzniku.

    • 14.8.2005  18:50

    Od děje jsem nečekal žádné zázraky, ale zas až tak málo taky ne. Prosťoučký děj KERD MA LUI bohužel až nemile překvapuje svou extrémní prostotou a naivitou. Není to však pro mě jediný zádrhel tohoto filmu. Když pominu herecké výkony, pak jsem byl totálně odvařený (v negativním smyslu slova) z předloženého patosu? Páni, v pár chvílích by se dal krájet a i Mr. Bay by se zde mohl lecčemus přiučit. Výše uvedené žel nezachrání vynikající gymnastické/atletické a bojové výkony jednotlivých protagonistů. Na film mi to připadá prostě sakra málo. Shrnuto a podtrženo: Možná jsem příliš náročný, ale dobrý film nedělají jen skvělé kaskadérské výkony.

    • 13.8.2005  13:18

    Svižně odsýpající díl s Pepkem námořníkem. V této příhodě jsou Pepek a Bluto za stěhováky a používají při tom vskutku netradiční postupy. Za zmínku stojí, že některé vtípky byly použity již v příhodě CUSTOMERS WANTED z roku 1939.

    • 13.8.2005  13:06

    Příhoda s chrápajícím Pepkem námořníkem. Tentokrát nevznikají roztržky mezi Pepkem a Blutem, ale Pepkem a v jeho domě domestikovanou ;o) myší. Zajímavostí na této příhodě je, že špenát není ve finále použit Pepkem, ale... Shrnuto a podtrženo: Zajímavé, s pár príma vtípky, ale imho slabší z Pepkových příhod.

    • 13.8.2005  12:55

    Další příhoda s Pepkem námořníkem a jeho sokem Blutem. Tentokrát se veškeré mlátičky těchto dvou protagonistů točí kolem zákazníka, kterého každý z nich chce právě do toho svého "krámku". Zajímavostí na tomto díle je, že se zde vůbec neobjevuje (s Pepkem notoricky spojovaný) špenát. Dále stojí za zmínku, že některé zde použité gagy se objevují i v příhodě A HAUL IN ONE z roku 1956.

    • 10.8.2005  09:11
    Auto střela (1942)
    *****

    Výborně zpracovaná epizoda ze života Supermana. Tentokrát Superman poměřuje své síly s třemi zlými ;o) vynálezci, kteří terorizují své okolí "pomocí" svého záludného vynálezu - bullet car. Výborná práce s animací dostatečně kompenzuje až příliš přímočarý děj; ten je ovšem typický i pro další epizody tohoto projektu a není možné to mít Dave Fleischerovi za zlé.

<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace