Poslední recenze (7)
Let's Dance 2 (2008)
Očekávala jsem snad každý moment filmu, věděla jsem přesně, co přijde, ale kupodivu mě to nevadilo. Myslím, že filmy typu Let's dance mají stejnou podstatu, která kdyby tam chyběla, tak by jí mnozí postrádali. Líbí se mi, že tvůrci opět vstoupili do stejné řeky. Vždyť o co jde? Partička lidí, co mají rádi tanec, chtějí to někomu natřít, dokázat si něco...o tenhle příběh jde a myslím, že slušné pojetí. Kdyby šlo o něco jiného, film bude jiný. Dala bych mezi dva a tři, když by to šlo, ale velmi se mi líbila závěrečná scéna, takže za tři.
Diane Arbus: Příběh jedné obsese (2006)
Přesně ten typ filmu, který vě mě zanechá určité hodnocení, v tomhle případě za 4*, ale nedokážu pořádně říci za co. Zamlouvala se mi "ujetost" obou hlavních postav, s tím, že proč by se tohle nemohlo klidně stát? Jako velké fanynce Roberta Downeyho Jr. mi ani nevadilo, že většinu filmu je chlupatější. Pro Nicole Kidman zajímavá role. Mě se zdá, že přesně takové charaktery postav k ní sedí. Celkově velmi zajímavý film, místy tajemný, a vhodný k diskuzím.
Andělé a démoni (2009)
To, že Šifra byla převedená do filmu snad celá, všechny různé scény, tak tady ne. Spousta věcí mi tam z knihy chyběla. Tom Hanks se snažil asi jak jen to šlo, ale bylo to tak trochu unylé. Hlavní herecká představitelka byla pro mě nezajímavá, na druhou stranu mě potěšili Ewan McGregor a Stellan Skarsgard. Hudba byla také skvělá. Sečteno a podtrženo - z děje se dalo vytřískat víc, ale bylo zde i pár světlých momentů. Nenadchlo mě to, ale ani neznechutilo. Takže za tři!