Poslední recenze (15)
Labyrint lží (2008)
R. Scott nepopiratelně reflektuje současnou situaci na blízkém východě s grácií sobě vlastní, ale tomuhle snímku přeci jen něco chybí. Snad by filmu slušel více propracovanější příběh a ne takový, který vás doopravdy chytí až poslední půlhodinku. Občas až stereotypně odlišené hlavní postavy (Crowe si užívá poklidného života ve městě a při tom řeší problémy DiCapria vzdáleného několik tisíc kilometrů) na výsledném zážitku taky nepřidávají, nicméně objeví se v tomto snímku několik zajímavých momentů díky nimž nelituji návštěvě kina a Body Of Lies ze mě jen tak nevyšumí:)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Reeves to sám utáhnout nemohl, zdatně mu sice sekunduje J. Connely, ale i tak je to málo. Pár, pro mě z psychologického hlediska nepochopitelných momentů ve scénáři, dělá tento film průměrným.
Oko dravce (2008)
Místy pitomé, ale místy to překvapivě funguje.