Oblíbení herci (10)
Tohoto herce jsem poprvé videl v PB a velice jsem si ho oblíbil... na prison break jsem se potom díval jen kvůli němu ( zahrál tam opravdu skvěle).. Začal jsem si schánět i jeho další filmy, které se mi taky moc libily... třeba: Rukojmí, Hitman( kde byl skvělý), Kurýr (kde o5 zahrál skvěle), Den, kdy se zastavila země. atd..... je to prostě skvelý herec...
S a H tak na tuhle dvojku jsem se díval už od dětství.... je to nerozlučná dvojka, která mě vždycky dokáže pobavit...nebudu ani psát jejich nejlepší filmy, protože od nich bylo perfektní všechno... Ale kde hrál sám tak nejlepši je: Banánový Joe, policajt v africe, milionový brouk, charleston, buddy míří na západ... atd...
Terence Hill
Nejlepší filmy:
Vacanze col gangster (1954)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Podivné dědictví (1972)
Můj nejoblíbenější herec, kterého jsem žral už od dětství... Natočil perfektní akční filmy. Jeho nelepší: Univerzální voják, dvojitý zasah, kickboxer, peklo, az do smrti, JCVD, probuzená smrt, lví srdce, inferno.... a další skělé filmy....
Tak Sean je další herec, který patří spíš k záporákům než ke klaďasům....Hodně jsem si ho oblíbil v panovi prstenů, kde se mi moc líbil... Další jeho skvělé filmy: Stopař, psanec(můj nejoblíbenější film),silent hill,lovci pokladů, seriál odvážný crusoe, kde hraje otce hlavní postavy....atd.. natočil plno skvělých filmů
Robert De Niro
Nejlepší filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Kmotr II (1974)
Louis de Funès
Nejlepší filmy:
Le Roi du bla bla bla (1951)
Agence matrimoniale (1952)
Žádná dovolená pro pana starostu (1951)
Většího drsňáka už asi nikdy neuvidíme... Natočil velké množství filmů... jeho nejlepší bylo-vyvrženci pekla, věznice, inferno, desperado, tenkrát v mexiku.....
Steve Austin
Nejlepší filmy:
Expendables: Postradatelní (2010)
Trestná lavice (2005)
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Steven je skvělý herec, který natočil hodně pekných akčních filmů....Z těch akčních herců 90. let (Stallone, Schwarzenegger, Lungren, JCVD.....) ho mám po JCVD nejradši... Od něj nebyl film co se mi nelibil, ale jeho nejlepší co natočil bylo- Těžko ho zabít,nemilosrdná spravedlnost, přepadení v pacifiku, lovec policajtu,zákon ulice,ruslan, the keeper, .... daší filmy jsou také velmi pěkné ale tohle je ta jeho špička.....