Poslední recenze (48)
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Soutěž v generování falešných stop, a s tím spojené i vykreslování zbytečných charakterů. Všichni tady lžou, a to občas i bezůčelně, jen aby se nahromadilo více otázek. Místo aby napětí pomalu gradovalo, každý díl se táhne ve stejném tempu od začátku až do minuty před koncem, kde se spustí bait pro dalši epizodu. Ta poslední už byla příběhově trochu více děravá. Za mě první letošní seriálové zklamání. 2.5/5
Interreflections (2020)
Slušný náběh na sci-fi béčko. K dokumentární části.. Spousta dobrých myšlenek i zajímavých faktů , ale kdybych měl konstruktivně a logicky popřít všechny ty zmíněné polopravdy, myšlenkové průjmy, nesmyslné nápady, a naznačit další z nich vycházející hromadu potencionálnćh problémů, o kterých se nám zapomněli tvůrci zmínit, tak to bych si za to jako správný kapitalista musel nechat zaplatit, protože věnovat tolik času takové blbině nehodlám.
30 stříbrných (2020) (seriál)
Odfláknutá béčková slátanina s hromadou debilních postav, nesmyslným scénářem, nulovou atmosférou, lacinými CGI , zmateným střihem, a docela povedenou úvodní sekvencí , za tu dávám hvězdu.