Poslední recenze (940)
The Boss (1956)
Je to docela dobrý, já mám Payna rád od Zasněžené romance, i tady mi přijde dobrý a docela nejednoznačnou postavu zkorumpovaného politika zvládá. On ani není totální hajzl, jenom se občas neovládne a občas podlehne impulzivním svodům. No a prachy má taky rád. Trochu mi to připomíná když ženská hrdinka - femme fatale - v Králíkovi Rogerovi říká Já nejsem špatná, jenom mne tak namalovali. Jinak je to docela depresivní příběh a dokonce podle reálné situace Kansas City.
Krokodýl Dundee 2 (1988)
bavil jsem se lépe než u jedničky, což není obvyklé, australské scény se mi líbily, honění padouchů taky a využití tamních reálií mne bavilo. Jasně,nikdy jsem tam nebyl, ale to nepovažuji za zásadní. I kdyby to tam tak nevypadalo, je to dobře vymyšleno a slizký padouch je taky dobrý. Řada scén utkvěla v paměti, zmizení domorodého stopaře, různé pasti apod. Ano, ta podprsenka jak tu někdo psal taky.
The Girl of the Limberlost (1945)
Mně to nebavilo, takové historické drámo o vztahu matky a dcery, jezdí se v kočárech a hrdinka touží po jiném životě ve městě (které je skoro stejná díra). Jistě ten problém je aktuální po dlouhou dobu akonec koncl i dnes, ale jeho podání tady se mi zdá prostě otravné.