Poslední recenze (11)
Tanec v temnotách (2000)
První film, který mi vzal kousek duše. A já byl rád.
Dogville (2003)
Všechno v jednom. Hloubka. Prázdno. Láska. Muka. Nadčasové.
Příchozí (2016)
A pak že už to nepůjde. Originalita v sci-fi. Svojské.