Recenze (38)
Zákon gangu (2008) (seriál)
Pěkné baby a motorky, co víc si přát. :))
Dexter (2006) (seriál)
4. řada je nejlepší, Dexter a jeho rodinné trampoty baví, dokonce se v nich i vidím a to nejsem masovej vrah, ani nemám rodinu. :D
I Like Bike (2011) (pořad)
Více motorek, méně keců a bude to dokonalé.
Americký chopper (2003) (pořad)
Motorky mám rád, ale k tomuhle "seriálu" či "reality show" jsem se nějak neměl, myslel jsem že to je nějaký nablblý pořad o amerických "buranech", no ono tak skutečně je, přes ten fakt jsou to machři, mít peníze tak si hned u nich nějakou motorku nechám udělat. Motorky jsou nádherné, proto těch 5*. :P
Špinavé práce (2005) (pořad)
Začínám se u těch výkalů docela slušně bavit, přece jen do některých míst se jen tak nedostanem, je fajn poznat jaká naše civilizace doopravdy je.
Detektiv Doyle (1986) (TV film)
Nemohl jsem spát, dokoukal jsem to a neusnul. Slušná ne moc zajímavá detektivka a Ed O´Neill se na poldu moc nehodí ;-)
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Seriál plný pokřivených charakterů, kterému morálka zas až tolik neříká. Ano Earl se snaží dělat dobro, ale dělá to svým jedinečným způsobem. A ty flashbacky do zločinecké minulosti a manželství s Joy jsou boží. :D
Jednotka zvláštního určení (2006) (seriál)
Seriál, který kdyby kašlal na manželky, by byl mnohem zajímavější. Většina ženských postav v tomhle seriálu je plochých, nudných a řeší strašné hovadiny. A za největší klad považuju úvodní znělku, to o něčem svědčí. Mít seriál dvacet minut a zaměřil se jen samotné akce, tak bych mu dal 4*.
Syn pláže (2000) (seriál)
Prostě je to tak trapné, až je to vtipné.
Kobylky nesou smrt (2005) (TV film)
Dobře jsem u tohoto filmu nasmál, hlavně znak organizace stál za to. :D