Recenze (23)
Sunshine (2007)
Kašlete proboha na vědecké a technické poučky, tohle je žrádlo hlavně a jen pro oči!
Moon (2009)
Pro filmy z různých vesmírných či planetárních základen mám slabost od malička. Super, že se režisér rozhodl pro modely a miniatury a nepřecpal film digitálnímy triky, jen by mu to ubralo na působivosti. Celej film sem čekal, kdy ho ten robot svou rukou probodne nebo uškrtí:) To by ale Kevin přece nikdy neudělal!?
Ctihodný občan (2009)
na tomhle filmu byl odfláklý akorát konec,ten zklamal nejvíce...
Predátoři (2010)
Ale jo. Vemte si, že kdybychom neznali původního Predátora a koukali se na tenhle film jako no něco úplně nového, tak to funguje. Jen tomu Brodymu sem to moc nevěril, Arnold by si ho dal k snídani. Jen mi někdo vysvětlete kde ten chcípák vzal takový ku..a svaly?!?!?!
Počátek (2010)
Nejlepší hudba posledních let. Od filmu sem ale čekal něco maličko navíc.
Četník a mimozemšťané (1979)
Nejlepší díl
Okresní přebor (2010) (seriál)
Ondru Vetchýho sem neměl rád, ale co předvádí tady, to je geniální. Kam se hrabe Trojan nebo Roden, navíc jde jen o "seriál". Super, jak ten vesnickej fotbal žere a žije je jím. A že umí Sobota hrát? Taky sem se dozvěděl až z tohohle dílka. Příjemné překvapení
Sexbomba od vedle (2004)
Lepší komedii pro teenagery si nemůžu vybavit. Ještě dlouho po zkouknutí sem myslel na Elishu... :D
Avatar (2009)
Filmu musím věřit. A u Jamese Camerona je pravidlem (vyjma jeho prvotiny), že věřím všemu, co natočí. Navíc Sam je řízek k pohledání! A žlutý nakladač změnil lak, při pohybu oranžově nebliká a dostal kulomet. Není o čem... Super
2012 (2009)
Přesně tohle jsme čekal a taky sem tohle přesně dostal. Maximální trikové orgie, prostě žrádlo. Ještě před začátkem jsem byl sice trochu na...., že už zbyly jen lístky do první řady, ale pak sem nelitoval. Když je před vámi 15ti metrové plátno, tak máte pocit, že jste přímo v "tom". Na katasrofické filmy už jen do přední řady!!!