Recenze (1 167)
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Já nevím, pořád tam jenom křičeli, padali... Furt. Příběh nula. Jediná postava, který byla trochu zajímavá a nebyla plochá, byl te velký želvák. Tomu jsem fandila, aspoň jeho armáda měla hezčí autíčka. Jinak nuda... Křičeli, padali, křičeli, padali...
Stepfordské paničky (2004)
Mně se prostě líbí ta myšlenka dokonalých žen a příběh lásky mezi hlavní hrdinkou a jejím mužem.
Zelená kniha (2018)
Jo, docela fajn drama s ožehavou tématikou.
Šest směšných (2015)
Bylo to totálně blbý, ale párkrát jsem se zasmála, to zase jo.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Tak tohle jsem vážně nedala. Jako dokoukala jsem to, ale přišlo mi to neskutečně pitomé. Nacista Landa jako otec nějaké graficky udělané holčičky s vypoulenýma očima, která se asi hledá, nebo co...
Office Uprising (2018)
Ale tenhle námět mě docela bavil.
Holidays (2016)
Tak povídkové filmy jsou fajn, nezapomenu na scénu s pasákem, ale jinak slabota.
Labyrint: Útěk (2014)
Hodně napínavý a zajímavý příběh. Následující díly už nebyly taková pecka.
Temné síly (2018)
Já už mám nějak plné zuby filmů, kde lidi rozdělí podle nějakých schopností do "kolejí", "sekcí", "zaměření", "barev"... Vlastně tyhle filmy nejsou o ničem jiném, než o někom výjimečným, kdo se ze svého zařazení snaží vymanit.
Nekecej a pádluj 2: Volání divočiny (2009)
S prvním filmem to nemá pranic společného a vážně se na to nedá koukat, jak je to blbý.