Recenze (148)
Domek z karet (2013) (seriál)
Poslední série se nepočítá…
Vražda na jachtě (2019)
Čekal jsem pohodový nenáročný kousek a to jsem přesně dostal, ti, kteří si od toho slibovali nového Poirota, by měli vysadit prášky.
Železná srdce (2014)
Finále absolutní nesmysl, tam už chyběl jen John Rambo s rotačákem
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Not great, not terrible, zbytečně nastavovaná kaše a na rozdíl od mého milovaného seriálu jsem se spíše těšil, kdy bude konec… Alespoň coby vzpomínka na některé významné momenty série ale do jisté míry funguje.
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
Zábavnější jak jednička, celkově odlehčenější jednohubka se sympaticky otravným Lewisem... Těším se na trojku.
Věc (1982)
Čekal jsem děsivý zážitek, zub času nicméně z filmu udělal spíš legrační záležitost, paradoxně většina hororových scén na mě působila spíše úsměvně. Jednoduchý příběh tomu 2x nepřidal, pro mě jisté zklamání.
Funny Games USA (2007)
Film, konstruovaný tak, aby se divák cítil blbě, že se na to vlastně dívá... To si radši mohl režisér ušetřit práci.
Sinister (2012)
Podle místních komentářů jsem se těšil na mrazivý nářez plný děsivých scén, nicméně nakonec se konalo jen únavné čekání na minimalistické finále... Hlavní záporák se ukázal pohříchu asi třikrát za celý film, na celém filmu je tedy nakonec nevydařenější soundtrack, jinak film mnoho zajímavého nenabízí.
Gentlemani (2019)
Nikdy bych nečekal, že Guy ještě někdy natočí film, který budu mít potřebu nacpat do topky.
Život je krásný (1997)
V první půlce se film jeví jako zábavná satira, aby nám Benigni ve druhé půlce nemilosrdně připomněl, do jaké doby je snímek situován. Působivé po všech stránkách.