Pořady (10)
Partička (2011)
Uvolněte se, prosím (2004)
Ano, šéfe! (2009)
tohle sleduju taky hodně rád.Ne snad,že by se jednalo o nějaký umělecký skvost,nebo mi snad pořad něco přinesl,ale Pohlreichovi "hlody" sou opravdu výborné (např. Byl si zarostlej jako rezervní kristus).škoda,že se jede pořád podle stejné šablony...vysokému hodnocení přispívá i fakt,že v konkurenci nových rádoby zábavných pořadů Primy je tohle o třídu lepší...
Buly (1992)
Top Gear 2010 (2002)
Top Gear (1978)
The Grand Tour (2016)
po prvním díle trošku boj...na jednu stranu skvělý nostalgický prolog,typický humor a skvělá auta...na druhou stranu chybí Stig,protože "Američan" mi dost nesednul,vložka s celebritami,nebo hádka ohledně RAF celkem zbytečná.Je to pořád o 2 třídy lepší než nový Top Gear,ale počítám,že se ještě rozjede.Zatím si tedy nechám rezervu...80%