Recenze (73)
Stopy ve sněhu (1997)
Začalo to slibně, ale pak to šlo do kytek...
Mupeti (2011)
Nakonec dám za 4*. Scénky v autě a "nábor" Mupetů asi nejlepší scény z filmu. Bohužel - příběhová linie páru Jason Segel x Amy Adams naprosto zbytečná. Jason Segel držel celý film stejný výraz dojatého hodňáka. A závěrečná vlna patosu už byla na mě opravdu moc a zanechala mi po filmu hodně hořkou pachuť. Nicméně bavila jsem se skvěle a musím si o Mupetech najít něco víc.
Sherlock (2010) (seriál)
I´m Sherlocked!
Válka Bohů (2011)
Pro mne veliké zklamání. Kulisy mi přišly jak z totalitní TV pohádky (jedna místnost a za tím domontovaný obrázek moře). Bohové vypadali jako by si odskočili z nějaké gay-párty. Ale pro antiku mám slabost, takže 2*
TRON: Legacy 3D (2010)
Sakra musím jít fakt na 5. Audiovizuální orgie! Soundtrack se v mém přehrávači prakticky nezastaví.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Nuda. Jedině část na Ministerstvu kouzel byla dobrá a pak taky ta kreslená část. Jsem zvědavá na poslední díl, už to holt dokoukám. Snad to bude mít víc akce.
Pád do tmy (2005)
Vůbec jsem se mezi těma ženskýma neorientovala. Taky tam chybělo pár chlapů, nebo to měly bejt aspoň pořádný drsňačky, který by nehekaly při každým nasazování skoby do skály. Jeskyně se mi líbíla víc.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Přiznávám, že jsem taky plakala a vzpomínala na všechny svoje dětské hračky. Můj plyšový zajíc je u tátova pracovního stolu a ostatní hračky ve sklepě. Snad se tam mají dobře.
A-Team: Poslední mise (2010)
Z původního seriálu jsem viděla jen pár dílů, takže nemám moc s čím srovnávat. Bavila jsem se ale královsky.
Machete (2010)
Čekala jsem mnohem větší nářez. Rodriquezi, tentokrát jsi mě zklamal.