Recenze (86)
Na nože: Glass Onion (2022)
95 procent stopáže filmu jsem byl přesvědčen o plném hodnocení, ale konec je tak neuvěřitelně stupidní, že celý film strhává k podprůměru. Je až neuvěřitelné, že tvůrcem je stejný autor, jako skvělého prvního dílu.
Letuška (2020) (seriál)
Hlavní hrdinka měla být ztřeštěně roztomilá, ale ve skutečnosti je promiskuitní blbá alkoholička. Ukončeno po čtvrtém díle.
Blok 99 (2017)
Rozvleklé, surové, brutální a extrémně depresivní.
Spojenci (2016)
Film bez chyb. Perfektní zážitek!
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Trošku objektivity by neškodilo. Výrazně lepší, než slovenská (nekoukatelná) verze.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Tom je za 5*, ale nesympatická vojanda spolu se zcela stupidní dcerou bohužel film sráží k průměru.
Týpci a zbraně (2016)
85%
V mysli vraha (2015)
Nejdepresivnější film roku.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Pozn. prodloužená verze.
Inspektor se vrací (2015) (TV film)
4,5*.