Recenze (200)
Sherlock Holmes (2009)
Slabý příběh sráží akci i humor.
Star Trek (2009)
Zábavná americká limonáda.
Mladý Hercules (1998) (seriál)
Sranda:)
Rosemary má děťátko (1968)
Věrné předloze, ale stejně se jí nevyrovná..
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Film nápadně připomíná Velkou rybu a při sledování jsem se nemohla ubránit dojmu, že to už tu opravdu jednou bylo...a ke konci je to trochu únavné a nudné..
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
Takové zprznění literární předlohy jsem už dloho neviděla.
Úhel pohledu (2008)
Další variace na záchranu amerického prezidenta má slušně našlápnuto, ale postupně napětí opadá. Některé "úhly pohledu" jsou naprosto nadbytečné a někteří herci (Quaid, Hurt) by za svůj výkon zasloužily alespoň nominaci na Zlatou malinu.
Paříž (2008)
Příběh se od začátku vleče pomalým a nudným tempem.
Náš vůdce (2008)
Německé filmy se v poslední době vyžívají v koncích, kdy všechno a všichni dopadnou špatně...a vůbec je nezajímá, že to nemá svou logiku. A diváci to baští...
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Hodně velké zklamání...nepříliš záživný děj mě po až příliš nadupané dvojce otrávil a herecké výkony některých nových tváří k mému znechucení jen přidaly. Maria Bellová prostě není Rachel Weiszová, Luke Ford je nechutně spratkoidní (což byla jeho postava i v Mumii 2, ale tehdy ji hrál roztomilý klučina) a Isabella Leongová je poněkud afektovaná a své "matce" Michelle Yeohové nesahá ani po kotníky. Zbylý herecký ansámbl se snaží, ale film nezachrání.