Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Tenhle film se ihned po shlédnutí vyšplhal na první místo mého pomyslného žebříčku filmů. Dokonalé vize, skvělý výběr i výkony herců. Po odchodu z kina bylo těžké si zvyknout na náš šedivý svět :-)
Blade Runner (1982)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Matrix (1999)
Hra na pláč (1992)
Bezstarostná jízda (1969)
Osvícení (1980)
Vlasy (1979)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Po všech stránkách dokonalý film, myslela jsem, že nebude lepší než Zelená míle, ale tento film mi vzal dech, už teď mám chuť ho vidět znova.