Poslední recenze (43)
Predátor: Evoluce (2018)
Tohle se fakt nepovedlo. Škoda
Kong: Ostrov lebek (2017)
Nic sem od toho nečekal a bylo to pěkně svižný, akční, nenudil jsem se. Pohodovka na večer. 70%
Avengers: Age of Ultron (2015)
Co dodat, snad jen, že pro mě teda velké zklamání...