Recenze (43)
Predátor: Evoluce (2018)
Tohle se fakt nepovedlo. Škoda
Kong: Ostrov lebek (2017)
Nic sem od toho nečekal a bylo to pěkně svižný, akční, nenudil jsem se. Pohodovka na večer. 70%
Avengers: Age of Ultron (2015)
Co dodat, snad jen, že pro mě teda velké zklamání...
Prometheus (2012)
Super audiovizuální podívaná, příběh by sice mohl být lepší, ale pořád, je málo takových " Ridley Scottu ", co dokáží natočit dobré sci-fi :) Pro Fans Aliena povinnost :) (69% - zase nesmyslné hodnocení)
REC 3: Počátek (2012)
Pro mě velké zklamání. S jedničkou (víceméně i s dvojkou) to nemělo vůbec nic společného, spíš bych řekl, že to byla komedie než horor. Genesis má být vznik, původ a až na to, že na začátku vidíme pokousaného "strejdu" se nedozvíme o původu vůbec nic :) Nehrát tam Leticia Dolera byla by to pouze jedna hvězda, takhle dávám ** :)
Temný rytíř povstal (2012)
Christopher Nolan + Hans Zimmer = jak jinak, než dokonalost! :) nemluvě o hereckém obsazení...
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
WTF?! Nudil jsem se, tenhle anglickej humor asi nebyl nic pro mě. Tak nezáživnej a nudnej film jsem dlouho neviděl. 79% ani náhodou...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
The Epic Conclusion!
Černá labuť (2010)
I felt it. What? I felt perfect. I(t) was perfect. Nina! Nina! Nina!
Počátek (2010)
Na 148 minut jsem přestal vnímat realitu! Naprosto vystihující komentáře Kleopatra & KevSpa