Recenze (151)
Blue - Déšť (2021) (epizoda)
Jojo, tohle vydalo za tisíc slov.
Blue - Týna (2021) (epizoda)
Nic jste neviděla! ...bez debat jeden z nejlepších dílů
Parazit (2019)
Bizarní a zábavné vykreslení střetu vrstev s poněkud přepáleným závěrem. 70 %.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Klobouk dolu před Mangoldem, tohle je Indy! Nebýt občasné zkratkovitosti, byl bych maximálně spokojen. 80 %.
Beckham (2023) (seriál)
První polovina je moc fajn, pak už je to celkem vata. 3 díly by tomu slušely mnohem víc. 70 %
Ahsoka (2023) (seriál)
Místy vizuálně opojné, občas epické, leckdy jalové. 70 %.
Co děláme v temnotách (2019) (seriál)
Nevybavuju si teď seriál s lepším castingem. Všechny hlavní postavy jsou boží a je vidět, že si to užívají. A já se bavím ještě víc než u filmu. 90 %
Mezi živly (2023)
Technicky brilantní a nápady sršící Pixar. Samotný scénář je průměr (průsaky vody v trubkách jsou už trochu kách), ale dá se. Jde o mnohokrát viděnou šablonu alá V hlavě, která tu však slouží zase trochu jinému účelu. Pokud jste uronili u Bingbonga, u Vlhoše uroníte taky. 69 %
Willow (2022) (seriál)
Ač filmem nepolíben, seriál mi přišel většinu času zábavný, výpravný a díky castingu svěží. Oddychovka. 75 %.
Willow - Vichry (2022) (epizoda)
Všudypřítomná odlehčenost je boží a v rámci žánru ji vítám. Po všech těch do sebe zahleděných trůnech přišla zábava. Napětí přitom nechybí.