Poslední recenze (114)
Poldové a nemluvně (2020) (seriál)
Je to sranda a obsazení se celkem povedlo. Musím ale říct, že podle názvu bych tam očekával větší zapojení mimča do případů.
Liga spravedlnosti (2017)
Edit po shlédnutí Snyder cut..: Příjde mi, že to před lety byl úplně jiný film. A to nejen délkou. Jakoby to před lety byl jen takový náčrt toho, co měli tvůrci teprve rozpracované. WB ten potenciál DC prostě neumí využít a někdy to vypadá, že se ty komiksy snaží spíš úmyslně potopit.. Uvidíme, jak si poradí s Black Adamem a Flashpointem.. Jsem milovník Supermana. Kdybych nebyl, tak dám možná o hvězdičku méně. Ale ten film na mě působil přesvědčivě. Všeho tam bylo tak akorát. Přehledné akce (i díky Flashovi a jeho zpomaleným záběrům), vtipu (Aquaman a různé dvojce - S+C, F+C, A+F, F+B...), morálního tématu (Wonder Woman jako vrba pro pánská bebíčka). Myslím, že příběh měl dobrý potenciál pro pokračování. Škoda, že se to více lidem nelíbilo tak jako mě. Doufám, že po pár sólovkách přijde na řadu další Justice League :-)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Vždy se mi líbil svět kouzelníků vytvořený J.K. Rowlingovou a chtěl jsem vědět, jak se v něm žije mimo školu. To se mi splnilo a vůbec nevadí, že se film odehrává před druhou světovou válkou. Líbil se mi děj, zvířata i kostýmy. I když jsem tušil, že mě nemůže nic překvapit díky všem fotografiím a trailerům, mýlil jsem se. Mile mě překvapila postava Queenie. Představoval jsem s namyšlenou blondýnu, ale byla roztomile milá a škoda, že to s Jacobem nedopadlo. Snad to není napořád :-) Často kritizovaný herec Johnny Depp podle mě zahrál Grindenvalda velmi přesvědčivě. O jeho účesu by se dalo polemizovat, ale těch pár okamžiků, v kterých se na scéně objevil, se podle mě choval přesně jako pošahaný Grindenvald a tak to má být :-) Sledoval jsem film s dabingem, a opět musím pochválit pečlivý překlad, který byl filmu věnován.