Recenze (931)
Do zbraně (2016) (studentský film)
Girl power !!! <3
Saulův syn (2015)
Normální uzavřený den jednoho Žida v koncentráku. Filmařsky dokonalé, ale je potřeba to vidět a jak se to vztahuje k něčemu jinému než k tomu Židu v koncentráku?
Strom života (2011)
Jsem to viděla děsně dávno a teď jsem to viděla znovu.... a .... <3 takový ten film, když máte pocit, že už není potřeba natáčet žádný jiný.
Cesta ven (2014)
Něco neuvěřitelného. Ono to jde.
Vyšší moc (2014)
Nejvíc.
Leviatan (2014)
Jedna s topek. Ta kamera... montáž... hudba... zvuk na detail a ta selekce těch zvuků. Je to prostě až příliš dobré. Díky.
Palo Alto (2013)
TOP 2014! Díky Bohu za TO!
Pod kůží (2013)
Jsem si to dala na seanci ve vane a proste! Nejvic me tam bavilo to vyuziti sexbombovosti Johansson. Absolutne genialni posun. A jeste k tomu, kdyz si uvedomujete, ze jeji typologie krasy je mimo ty klasicka meritka. A to Skotsko, a ten Hadek. Ta hranice realisticnosti... dokumentarniho postupu. Vyjmecny film. Skoda jen, ze to zaspala ceska distribuce... klasicky.
Televise bude! (2014) (TV film)
Je to dukaz, ze to jde. Uprimne doufam, ze se timto vody pohnou. Nicmene jsem absolutne okouzlena tim, co jsem videla... a to na CT!!!!!!
Život Adèle (2013)
<3