Recenze (34)
Chlapectví (2014)
Pekný, kľudný film akurát keď prešla druhá hodina začínala som sa báť, že to neskončí nikdy.
Action Jackson (1988)
Dementnost zapletky neriesim (ak tam nejaka bola tak som ju nepostrehla). Iba paradny cesky dabing, ked si s kamosmi pustame vinko a tento film... Skvela sranda od zaciatku do konca.
Nelítostný souboj (1995)
Ako nehnevajte sa na mna ale je to nudne a hlavne (a to je ovela vacsi problem) uplne debilne. Tam sa odohravaju absolutne nelogicke udalosti. Nakonci som uz bola tak nasrana ze som chcela dat len *. Sorry ale uz som videla 100x lepsie mafosske aj bankolupezne filmy.
Specialista (1994)
Ja neviem preco ale k tomuto filmu mam velmi vludny vztah... Naj herecky vykon jednoznacne Mourek!!
Zombieland (2009)
Chudak Bill Murray... :D
Temný rytíř povstal (2012)
komix je najviac, je to nevycerpatelny zaner kde je vsetko mozne. netusila som, ze niekto si to dokaze vysvetlit takymto sposobom.... ked na konci batmana cakam ze sa zacne oblizovat s gordonom a cele to skonci orgiami s baneom a sirotkami u waynovcov, tak tu asi nebude nieco v poriadku. /k hymne, pribehom z detstva a patetickemu alfredovi sa radsej nevyjadrim/
Machete (2010)
oceňujem hlavne skvelú porno hudbu v sexi scenach. paradne som sa nasmiala pri tomto snimku
Falešný únos (2000)
mala som dva zachvaty smiechu, lebo som neverila vlastnym ociam. tento film je tak debilny a absurdny az sa mi paci... :D
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
tak toto je vynikajuce :)
Sněhurka (2012)
zjavne nemali prachy (alebo sily) na ewana mcgregora tak si nasli podobneho a nastajlovali ho ako ewna?! no a inak nic extra, mi to dako vobec nesadlo. v kazdom pripade si toto julia roberts podla mna pusta doma kazdy den a masturbuje (viete a vykrikuje pritom meeee, me, meeeeeeeee) :)