Oblíbené filmy (10)
Vůně ženy (1992)
Dojatý a posílený. Můj divácký zisk. Filmovou analýzu ať udělají jiní.
Faunův labyrint (2006)
Noc na Zemi (1991)
Četník a mimozemšťané (1979)
Nejroztomilejší komedie s Funesem a možná celého mého života. Každá minuta mě rozchechtává a to se už ani nemusím dívat. Stačí si vzpomenout. Pevně usazený kámen mých filmových zážitků.
Ben Hur (1959)
Seriózní muž (2009)
Já nemohu jinak. Prostě ohromný zážitek. Potutelně jsem se usmíval po celou dobu, chvílemi i nekontrolovaně vyprskl. Výborný casting, dokonale prokreslené postavy, prostý příběh ve kterém jde o všechno, doslova o projití Rudým mořem (kdo nechápe, ať čte Bibli). A ta citlivá režie...no paráda. Coeni opět zabodovali a u mě snad s tímle nejvíce.
Fargo (1996)
Rambo: První krev (1982)
První a hned osudové setkání. Sám proti celému světu. A ještě ke všemu krutě nespravedlivému. Jak já mu rozuměl a jak rád bych jednal stejně. Ale nešlo mi to. Nejsem Rambo, ale během tohoto filmu na 90 minut ano.