Recenze (62)
Jako hrob (2023) (seriál)
Hruza po vsech strankach. Naprosto nesmyslna slatanina.
Konzultant (2013)
Neskutecnej kybl nudy.
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Sam Rockwell rocks!!!
Elysium (2013)
Hodne velka slabota.....
Viděl jsem ďábla (2010)
Krutý.
Kouzelníci (2013)
Několikrát sem se hlasitě zasmál a zbytek filmu sem se usmíval :) za mě přesně 70%
Rychle a zběsile 6 (2013)
Hluboky myslenky do tohohle filmu nepatrej. Jedna hvezda za Dieslovo litani a druha za Stathama.
Konečná (2013)
Poctivejch 75%.
Iron Man 3 (2013)
Ben Kingsley je nejvetsi borec!
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
McClane jak ma byt :) Nevim co se na tom zde prispivajicim tak moc nelibi, akce je jako vzdycky genialni, zapletka jendoducha, nic vic sem necekal :)