Recenze (62)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Slibný začátek, toť vše.
Království zvěrstev (2010)
Pomalé, tiché, dechberoucí.....90%
Imaginární lásky (2010)
úchvatné a velice citlivé.....85%
Kuky se vrací (2010)
.....80%
Pacifik (2010) (seriál)
Pacific je táhnoucí se, přehnaně patriotistická a fajnová podívaná......70%
Joy Division (2007)
.....89%
Hanebný pancharti (2009)
Tarantinova hra s diváckým napětím a očekáváním doprovázená jeho poctou Filmu.........92%
Mamut (2009)
.....70%
Muži v říji (2009)
Nechápu jak čeští filmoví akademici mohli tento skvěle bizarní a inteligentní filmek opomenout! Jeden z nejlepších snímků 2009 pro mě vůbec....90%
Fargo (1996)
....89%