Recenze (97)
Trabantem do posledního dechu (2016)
Paráda žlutý cirkus nezklamal,ale stejně bych to natáhnul aspoň na 3 hodiny. Musim doufat že se to nacpe do seriálu.
Bod zlomu (2015)
No osobně bych to jako remake nepovažoval. Ano jisté prvky tu jsou -anarchie,extrémní sporty,finální scéna ale tím to tak končí. Postavy tady jsou banda superhrdinů co zvládají vše s dokonalostí a lehkostí jako by nic. Nicméně jako film kde nepřemýšlíme a jen se kocháme a necháme se unášet je to paráda,krásné prostředí neznámí herci a skvělá hudba. Ovšem v porovnání s verzí roku 1991 bych byl opatrný.
Hon na lišku (2014)
Dlouho jsem se tak nenudil a neusínal u filmu,osud herců resp.postav mě byl uplně u zadnice a vůbec mě nezajímal. Tatum by měl hrát striptéry a prostoduché chlapce-to mu jde a Carell ....nikdy mě nebavil a tady mě dokonce iritoval natolik,že jsem se přichytil jak mu přeju nějakou bolestivou smrt.
iZombie (2015) (seriál)
Příjemná oddechovka která si na nic nehraje a bere sebe sama s humorem. V záplavě všelijakých zombie hovadin je tohle skvělý nápad který vyšel. Sezona I. nemám výtku,pobavilo a to je učel.
Poručík Backstrom (2015) (seriál)
Je malý,kulatý,neumí se prát,neumí moc dobře střílet,skoro umírá,má umělecké vzdělání,nenávidí svého otce,nenávidí skoro všechny,miluje prostitutky,sázkaře a svojí ex-přítelkyni. Povedené dílko kde se Rainn Wilson našel. Dobré herecké obsazení,hlášky padají každou chvilku a stejně jako Columbo se za zjevem houmlesáka skrývá brilantní kriminalista,kterému zdatně sekunduje jeho tým Speciálních trestných činů a bratr-gotik-gay v jedné osobě.
OUTsideři (2014)
Naprosto brutální kopie německého filmu Vincent jede k moři. Bohužel je smutný že i většina vtipů je okopírovaná,takže pocit Deja vu byl až moc častý,ale není to zlé. Nicméně německý originál je povedenější.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Nedá mi to a musím zapřemejšlet kolik si asi řekl Liam Neeson že šel do třetího dílu .....nebo nečetl scénář. Možná by to ještě bylo koukatelné,kdyby Megaton a střihač ve studiu nevykouřily kýbl marjány a řekli si,že střih po 2 vteřinách bude děsná bžunda a třeba že slabší jedinci chytěj epileptickej záchvat,což pobaví kino,jinak nevím.Taken 1 je dokonalost a lahůdka. Taken 2 se dá při nedělním propršeném odpoledni krásně zkousnout. Taken 3 už ani to ne ....
Úsvit planety opic (2014)
Užasné efekty,vychytaná mluva opic,ale jinak plné klišé a už od začátku je jasné co bude následovat.Viděno to bylo mnohokrát(indiáni vs osadníci,bílí vs černí,lidé vs opice) a vždy to má stejný průběh dva chtějí mír,dva chtějí válku ....film mě v půlce začal nudit až se mi chtělo spát. Prví díl byl výborný,navázat se na něj nepodařilo-škoda.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Nechápu popularitu téhle levnější kopie Přátel ještě s příšerným obsazením,ustřední hrdina ve mě kdykoliv otevře pusu vzbuzuje agresivitu a touhu robít mu ciferník a jeho kolegové na tom nejsou o moc lépe.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Ze začátku mě seriál bavil,ale s postupujícím časem a další a další epizody obliba klesá a klesá.Nějak už mě nebaví smát se dokola člověku trpící OCD a čert ví čím ještě. Taky Penny je čím dal víc větčí blka a ani její zpolahezká tvářička to nezachrání.