Recenze (93)
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
2* a ne kvuli obsahu, ale spise kvuli zpracovani. Celou dobu se mi zdálo, jako bych sledoval spíše než dokument, tak nějakou reality show....
Simpsonovi (1989) (seriál)
tak tenhle kult mě nějak vynechal, nepřipadají mi vtipní, spíše trapně směšní, takže většinou raději přepínám na něco jiného
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Jsem fanoušek HP, ale zaroven se snazim divat na filmy co nejvice objektivne a odprostit se od nadseni pro knizni predlohu. Film se mi libil, ale videl jsem tam i par nedostatku, jak uz kdosi napsal, tak hlavni problem jsem videl v tom, ze zde byla spousta scen, momentu atd, ktere ale nesmerovaly k zadnemu vytycenemu cili, ale jo, libilo se mi to :-D 90%
Transformers 3 (2011)
Spíše zklamání, 3D bylo dobré, ale celkový dojem hodně kazili všemožné věci, od nesmyslných scén (Optimus Prime se zaseká do drátu???????? wtf), Megan Fox byla tisíckrát lepší než Rosie, která neměla snad ani jednu dobrou scénu. Akce hodně, ale žádná vyjímečná.
Všemocný (2011)
čekla jsem víc, bylo to sice zábavny ale přilis pruhledy, když ma miliony proc nenecha zabit ty co chteji zabit ho, nebo koupi bejvak za 8,5 ale stejne se mu tam dostanou.....,čekal jsem víc
Mlčení jehňátek (1991)
naprosto úžasny, ačkoliv j tam byl hopkins neco pres 16 minut, tak podle me cely film ukradl takrka jenom pro sebe nemám slov
Bídníci (1998)
Po dnešním druhém shlédnutí musím hodnocení zvýšit na 5 hvězdiček, protože film mě neskutečně zaujal, plný realistické atmosféry, dechberoucí výkony jak neesona tak rushe. smekám
Drtivý dopad (1998)
naprosto tragické, nepochopím, jak to někdo může srovnávat s armagedonem
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
90%
Twilight sága: Zatmění (2010)
nevím, co si všichni stěžujou, ale mě se to celkem líbilo, dobře zpracovaná předloha :)