Oblíbené filmy (9)
Záskok (1997)
Vražda v salónním coupé (1997)
Memento (2000)
Od soumraku do úsvitu (1996)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Quentin Tarantino v nejlepší formě. Film plný skvělých hlášek, drsného vtipu, parádní hudby, skvělých dialogů i hereckých výkonů. Tohle zkrátka můžu vidět pořád dokola - vždycky se u toho krásně bavím. Jasnejch 5*.
Jackie Brown (1997)
Jackie je sice promyšlený film, ale oproti Pulp fiction je to přece jen slabší odvar. Není až tak promyšlen směrem k té tradiční tarantinovské dialogové dokonalosti a ani postavy zde nejsou až tak vyrazné. Ale rozhodně za podívání to určitě stojí, to zase ano.
50x a stále poprvé (2004)
2 sympatičtí herci v komedii s nevšedním námětem. Člověk se zasměje - např. při skoro přejetí tučňáka, Tetovaný nebo Jednooký..
Wimbledon (2004)
Je to sice taková pohádka, ale hezky se na to dívá, hrají zde sympatičtí herci, jsou zde moc hezké sportovní záběry a navíc pojednává o mém oblíbeném tenise. Zkrátka pro mě jasnejch 5*.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tento film mně krásně pohltil do svého děje. A ani mi nevadila jeho délka, která by mohla být kamenem úrazu - na takovýhle výjimečný snímek tak akorát. Herci super, stejně tak námět, zkrátka nemám, co bych vytknul.