Recenze (54)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Ak bol Harry Potter niekedy rozpravka pre deti tak tato cast nou urcite nieje. Parada!
Saw 3D (2010)
V serii Saw islo o to ze Jigsaw takpovediac "vychovaval" tych ludi ale cim dalej tym viac ide skor o to ako zaujimavo ludia umru a v tomto diele to je vrchol ved tam nikto z nich neprezil. Preco? Saw uz stratil na vaznosti a uz je to len vyvrazdovacka ale nastastie nie bezducha.
xXx: Nová dimenze (2005)
Tak toto posrali. Ice Cube do roli tajneho agenta ktoreho predtym hral Vin Diesel. Ja by som pokracoval s Vinom byt na mieste rezisera. Ice sa mi zdal taky "som tvrdy, vsetko zvladnem, ale nevolajte ma Chuk Norris" a Vin bol taky amater. Bez Vina 40% bolo by to aj tych 60 ale od toho skoku s autom na kolaje a naslednym prenasledovanim prezidentskeho vlaku ktory pokial si dobre spominam mal byt myslim nadzvukovy (ale aj keby nebol proste sci-fi).
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
Uzasny koncert v kostole s Krylovimy piesnami.
Daniel Landa - Vltava Tour 2003 (2003) (koncert)
Konecne dvd z koncertu. Uzasny koncert ale na Bouři to nema. Ale aj tak sa mi to pacilo. Som predsa dajaky fanusik
Daniel Landa - Bouře (2006) (koncert)
Som Landov fanusik takze vsetky koncerty su super. Chybal mi tam vsak gytarista Tomas Vartecky, ktory bol na Vltava Tour. Uvidime ci bude aj z toho co bol na slovensku(mimochodom bol som na nom)zrobene dvd.
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
Snaha pokracovat v serii Haloweenov sa velmi nepodarila. Aj napriek niekolkonasobnym zabitiam sa Mychael Mayers vybera zabit svoju sestru co sa mu v H2O nepodarilo a skoncilo to naopak co dalo filmu taky nadych a teraz toto? A potom ten koniec ked ho to "skope" a uhori a aj tak sa prebere ? No ja neviem.
Maverick (1994)
Dobra komedia s Mel Gibsonoma Jude Foster. Vtipne sceny pocas celeho filmu. Ten turnaj a na konci to poriesenie nemalo chybu. Takych 88%
Ruiny (2008)
Film, ktory ma absolutne nezaujal. Chyba tomu napätie, zapletka a je tam malo strachu. Ani scenar nie je najlepsi, proste beckovy horor. Ale nebolo to az take kriticke(ale rastlina co napodobnuje zvuky ?) Takych 40%
Zbohatni nebo chcípni (2005)
Film z ulice podla zivota 50 Centa. Kritikmi zahadzovany ale podla mna to bolo dobre vykreslenie dnesnej doby. 70%